خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین؛

تقویت بخش خصوصی لازمه ایجاد اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۳۴

حمایت از واحد های تولیدی فعال و ایجاد اشتغال پایدار عزم جدی می‌طلبد و یکی از اولویت‌های کاهش بیکاری در جامعه، باید حفظ اشتغال موجود باشد.

فرماندار قزوین گفت: برای ایجاد اشتغال، تقویت بخش خصوصی ضروری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فرمانداری قزوین، سیدعلی موسوی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان قزوین گفت: حمایت از واحدهای تولیدی فعال و ایجاد اشتغال پایدار، عزم جدی می طلبد و یکی از اولویت های کاهش بیکاری در جامعه باید حفظ اشتغال موجود باشد.

فرماندار قزوین افزود: برنامه های اشتغالزایی باید بر محور تقویت بخش خصوصی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان ایجاد اشتغال در جامعه باشد زیرا اجرای برنامه های اشتغال زایی بر مبنای دولت محوری موجب افزایش هزینه های جاری دولت و کاهش اعتبارات لازم در جهت اجرای طرح های عمرانی و توسعه پایدار می شود.

موسوی همچنین با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسولان در جهت اشتغال پایدار و مولد تصریح کرد: ایجاد اشتغال از بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کند و مسولان باید با پیشنهاد طرح های اشتغالزا به ویژه در بخش های کشاورزی و ایجاد صنایع فراوری توجه جدی در این زمینه داشته باشند.

همچنین در این جلسه گفته شد: براساس سامانه ملی رصد اشتغال در شهرستان قزوین میزان تعهد دوهزارو ۷۵۷ نفر بوده است که از این میزان تاکنون تعداد ۳۳۵ نفر تحقق یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز