خبرگزاری کار ایران

خارج کردن روده بزرگ 5 کیلویی از شکم زن بابلسری

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۹۲۹

بیمار خانم 52 ساله بابلسری با مشکلات تنفسی و داخلی به همکاران داخلی این مرکز مراجعه نمود که پس از بررسی های بعمل آمده با تشخیص مگاکولون توکسیک و اینرسی مزمن کولون، کاندید عمل جراحی شد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان آیت‌ا... روحانی(ره) بابل ، دکتر علی زاهدیان جراح عمومی این مرکز و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل ،از خارج کردن روده بزرگ 5 کیلویی  از شکم خانم  52 ساله بابلسری خبر داد.
 
دکتر زاهدیان گفت : بیمار خانم 52 ساله بابلسری با مشکلات تنفسی و داخلی به همکاران داخلی این مرکز مراجعه نمود که پس از بررسی های بعمل آمده  با تشخیص مگاکولون توکسیک و اینرسی مزمن کولون، کاندید عمل جراحی شد .

وی گفت : در این جراحی روده بزرگ بصورت کامل و قسمتی از روده باریک برداشته شد و عمل با موفقیت به پایان رسید .
دکتر زاهدیان ادامه داد: یکی از علل مهم این بیماری ها اختلالات روده ای مزمن بخصوص از دوران کودکی می باشد که به تدریج تشدید شده و سپس عوارض بسیاری در سنین بالا ایجاد می کند .
 
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل اضافه کرد: توصیه می گردد که هموطنان عزیز بیماری های یبوست را جدی تر بگیرند و پیگیری و بررسی های لازم را بعمل آورند و تحت نظر همکاران گوارش اقدامات لازم جهت رفع مشکلات ، درمان های  لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز