خبرگزاری کار ایران

مردمی بودن انقلاب اسلامی موجب استواری و استحکام کشور در برابر دشمن شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۰۵۱

فرماندارشهرستان محمودآباد،گفت : مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران موجب استواری و استحکام کشور در برابر توطئه های دشمن شد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور صبح چهارشنبه در دیدار مدیران دستگاه ها با امام جمعه شهرستان محمودآباد ، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران توانست با درهم شکستن توطئه های دشمن، انقلابی بر پایه و اساس اسلام بنا نهد.

وی افزود : مردمی بودن انقلاب اسلامی موجب استواری و استحکام کشور در برابر دشمن شد و همواره بر این اصل پایبند خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد ، گفت: اراده مردم برای پیروی از اندیشه و راه امام خمینی(ره) و استواری بر این پیروی ضامن بقای انقلاب و سرزندگی آن شد تا جایی که چهار دهه پس از آن رخداد تاریخی و برآمدن نسل هایی نو، هنوز شور انقلاب دچار فرونشست و رخوت نشده است و این را می توان در بزنگاه های پیش روی ملت و کشور دریافت.

یوسف پور تصریح کرد: در این 38 سال، دفاع مقدس بزرگترین محک بر پایدار ماندن ایرانیان انقلابی و مسلمان بود و در ادامه، بازسازی کشور و زدودن ویرانی های جنگ، تلاش برای توسعه سیاسی و اقتصادی، ایستادگی برای حفظ حقوق کشور و مقابله با تحریم های ظالمانه قدرت های جهانی خللی در اراده ملت به عنوان پشتوانه مشروعیت نظام برآمده از انقلاب وارد نساخت.

وی گفت:دولت تدبیر و امید نیز در حفظ آرمان های انقلاب ،حرکت در جهت پیشرفت و سازندگی و در نهایت برون رفت سربلندانه از تنگناهای بین المللی و ارتباط مدبرانه با دنیا تلاش بی وقفه داشته است .

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: انقلاب اسلامی از جنس اراده ای بود که از دل ملت جوشید و با پایداری یکایک مردم تداوم یافت وامروز نیز برای حفظ این مهم همچون چهاردهه ی پیشین نیازمند همراهی مردم است.

یوسف پور اضافه کرد: دولت تدبیر وامید در آغاز با انتشار منشور اخلاقی وچندی پیش با انتشار منشور حقوق شهروندی بر توجه به دغدغه های مردم درخدمت بی منت وصادقانه به آنان تاکید نموده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز