خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر؛

اتحادیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد بیانیه‌ای صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۱۴

امام(ره) در سخت‌ترین دوران جنگ و شهادت و هشت سال تهاجم مستقیم دشمن به ما آموخت با حراست از انقلاب اسلامی و ادامه نشاط و سازندگی آن بر پایه اجرای عدالت اسلامی و استمرار وحدت متصور می‌باشد.

اتحادیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست. انقلاب اسلامی، انقلابی بود در روش‌ها، سنت‌های جاهلی، بیداری مسلمان و آزادگان و نفی جهل و غفلت در مقابل استکبار. امام‌خمینی(ره) با نفی بینش‌های متحجر، پای به عرصه اجرای احکام الهی از رهگذر حکومت اسلامی گذاشت و با پیوند شریعت دینی، عقل و حکومت، حکومتی سراسر نور و پاکی را بنا نهاد؛ از حمایت محرومان و پابرهنه‌ها عدول نکرد و ما را آموخت که عدول از عدالت اجتماعی، عدول از اسلام خواهد بود.

منجی و امام آزادگان، شهیدان و مبارزان، تداوم انقلاب اسلامی را بر بقای حکومت و ولایت اسلامی معنا نمود و حکومت اسلامی را به خلف صالح خود حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) به امانت سپرد تا با پیوند امت و ولایت حاکمیتی برپا نگهدارنده‌ شریعت دینی، امانت‌دار و پاسدار خلق خدا، پناه امت و مستضعفین، هادی تعالیم و نظامان اسلام، مقاومت در برابر بدعت‌های کج‌اندیشان و متحجران، در دین و مبارزه با دشمنان و ملحدان، انقلاب اسلامی قوام و بقاء یابد.

امام(ره) در سخت‌ترین دوران جنگ و شهادت و هشت سال تهاجم مستقیم دشمن به ما آموخت که با حراست از انقلاب اسلامی و ادامه نشاط و سازندگی آن بر پایه اجرای عدالت اسلامی و استمرار وحدت متصور می‌باشد. با اقامه عدالت می‌توان پایه‌های خلل‌ناپذیر وحدت امت و امامت را استوار ساخت و رمز بنای جامعه مهدوی و ظهور امت اسوه و تحقق و عده الهی «یخرجهم من الظلمات الی النور» و حیات طیبه از طریق بسط و تعمیق مکتب عاشورایی در روابط فردی، جمعی و نظامات حکومت و مدنی خواهد بود.

مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ادای احترام و وفاداری به مقام شامخ همه شهدای راه اسلام و انقلاب و تمامی زحمتکشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه آیت ا… هاشمی رفسنجانی اعلام می‌‌دارد که پیروی از اندیشه‌های انقلاب بزرگ و شکوه‌مند اسلامی ایران، و شعارهای استکبار و استبدادستیزانه آن، از آنجا که از سرچشمه‌های بلند و رفیع و زلال اسلام ناب نشأت گرفته است، تنها راه دستیابی حقیقی به خیر دنیا و آخرت است و اندیشه‌ها و مشی خمینی کبیر(ره)، و ادامه آن در سلوک و افکار جانشین بر حقش، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، ولی امر مسلمین جهان، صراط مستقیمی است که ملت‌های آزادی‎خواه جهان می‌توانند با قدم گذاشتن در آن، و تمسک به این ریسمان الهی، به مسیر سعادت رهنمون شوند.

مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هرچه با شکوه‌تر و حداکثری خود در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام خواهد زد. ا‌ن‌شاالله

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز