خبرگزاری کار ایران

نخستین مدیر کل زن مازندران امروز معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۷۰۵

آئین معارفه آرزو ولیپور به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، آرزو ولیپور درمراسم معارفه اش به عنوان مدیر کل کتابخانه های مازندران اظهار کرد: ایجاد منزلت   وبهبود معشیت بهتر از اهداف کاریش در ادامه راه خواهد بود .
وی افزود: از اعتماد مسئولان ارشد نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همچنین مسئولان مازندران در سپردن این مسئولیت  به یک بانو، فتح بابی  برای استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان در این استان است .
مدیر کل جدید امور کتابخانه های مازندران ، گفت : به امید روزی که این نگاه تسری یافته و بدون نگاه جنسیتی و با نگاه توانمندی ها انتصاب های جدید شکل گیرد.
وی  با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند ، تنها تعداد کمی از سمت های مدیریتی به این قشر سپرده شده است ، افزود: امیدواریم که بانوانی که در جایگاه مدیریتی قرار می گیرند به وظایف خود به خوبی عمل کنند تا اطمینان به توانمندی مدیریتی زنان افزایش یابد.
ولیپور ادامه داد: امیدواریم با تلاشی که انجام می گیرد رایحه خوش مطالعه ، شمیم خوش کتابخوانی در کشور و استانمان طنین انداز شده و سرانه مطالعه در استان ارتقاء یابد.
ولیپور دارای مدرک کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی و دکترای روان شناسی تربیتی است و هم اکنون در رشته مدیریت راهبردی تحصیل می کند .
وی از سال 91 ریاست پردیس فرهنگیان مازندران را بر عهده داشت و قبل از آن هم به مدت سه سال و نیم رئیس اداره آموزش و پرورش کیاکلا (سیمرغ) بود.
این بانوی مازندرانی در عین حال از شاعران و ادیبان استان به شمار می رود و تاکنون اشعار حماسی زیادی بویژه در باره دفاع مقدس و شهادت سروده است .
وی علاوه بر تالیف چهار عنوان کتاب ، 13 مقاله علمی و پژوهشی نیز تاکنون نوشته و 11 نشان و مقام ملی هم در حوزه فرهنگ کشور به دست آورده است .
 در این مراسم از مرتضی عمرانی مدیر کل سابق اداره کل کتابخانه های مازندران تقدیر شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز