خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قائم شهر:

جلوگیری از واردات موجب جان گرفتن تولید داخلی می شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۷۱۵

پیوند بین کار،کارگر و نظام پیوندی مبارک است و اهمیت دادن به رونق تولید داخلی، جلوگیری از ورود کالاهای غیر ضروری و اکتفاء کردن به محصولات داخلی، وابستی کشور به بیگانگان و خارجی ها را از بین می برد.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، آیت اله علی معلمی عصر امروز در جمع کارگران و بازنشستگان این شهرستان با بیان اینکه اینگونه جلسات و اجتماعات حکایت از پیوند عمیق جامعه کارگری با انقلاب اسلامی دارد اظهار داشت: این ارتباط دوسویه است و باید حفظ گردد.

وی افزود: انقلاب اسلامی همیشه مورد حمایت کارگران بوده است و از آن سو، انقلاب اسلامی نیز در ماهیت خود حمایت از کارگران را وظیفه حتمی خود بر می شمرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کار به منزله شریان حیاتی جامعه است و موجب نشاط، شادابی و رونق اقتصادی می شود.

معلمی اظهار داشت: اگر در سایه جمهوری اسلامی، مدیری به حق و حقوق کارگرانش بی اعتنا باشد از انقلاب رویگردان است چرا که حمایت از کار و کارگر از نهاد انقلاب برخاسته است و اگر کسی غیر این عمل کند با انقلاب مشکل دارد.

امام جمعه شهرستان قائم شهر با بیان اینکه روز جهانی کارگر تداعی کننده مظلومیت کارگران است افزود: اگر بزرگان دین ما بر حمایت از کار و کارگر تأکید داشته و دارند بر این اساس است که حرکت در مسیر انقلاب خالصانه باشد.

وی اظهار داشت: جامعه و مردم بویژه قشر کارگری پایبندی به انقلاب و رهبری را خوب نشان داده اند و هرگز با وجود مشکلات فراوان کم نیاوردند.

معلمی به منع ورود کالاهای خارجی اشاره کرد و ادامه داد: وارد کردن هر آنچیزی که در داخل ساخته میشود و توانایی تولید آن در کشور وجود دارد ممنوع است و این کار موجب جان گرفتن تولیدات داخلی خواهد شد.

امام جمعه شهرستان قائم شهر واردات کالاهایی که می توان در داخل کشور تولید کرد، آتش کشیدن اقتصاد مقاومتی است و باید از واردات غیر ضروری جلوگیری نمود تا رونق بازار کار شکل گیرد.

وی تصریح کرد: پیوند بین کار،کارگر و نظام پیوندی مبارک است و اهمیت دادن به رونق تولید داخلی، جلوگیری از ورود کالاهای غیر ضروری و اکتفاء کردن به محصولات داخلی، وابستی کشور به بیگانگان و خارجی ها را از بین می برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز