خبرگزاری کار ایران

داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی درکاشان

دنبال مجلس ساختارشکن نیستیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۵۲۰

داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی درکاشان و آران و بیدگل بابیان اینکه دنبال مجلس ساختارشکن نیستیم گفت : مجلسی که روی کار می آید نباید تمام ساختار نظام را زیر سوال ببرد وتشنج ایجاد کند بلکه مجلس آینده باید آرامش درجامعه ایجاد کند.

« حجت الاسلام سید روح الله حسینی کاشانی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان اظهارداشت : در شرایط فعلی بعد از توافق هسته ای و برجام باید مجلسی مقتدر، با پتانسیل  علمی  و جایگاه رفیع از شخصیتهای شناخته  شده و صاحب فکر و اندیشه که بتوانند در سال همدلی و همزبانی با دولت تعامل خوبی داشته باشد، شکل بگیرد.  

وی با بیان اینکه مجلس آینده نباید در مقابل دولت شکل بگیرد، گفت: مجلس آینده باید با همدلی و همزبانی در قالب نقد منصفانه دولت را کمک کند .

فرزند آیت الله حسینی کاشانی با بیان اینکه دنبال مجلس ساختار شکن نیستیم و دنبال اعتدال هستیم، ادامه داد: مجلسی که روی کار می‌آید نباید تمام ساختار نظام را زیر سوال ببرد و تشنج ایجاد کند بلکه مجلس آینده باید آرامش در جامعه ایجاد کند.

وی با تاکید بر همکاری مجلس آینده دراجرای برجام گفت: هرچند ممکن است نقاط ضعفی در برجام وجود داشته باشد ولی نباید با غوغا سالاری این ضعفها را  بیان کنیم بلکه نمایندگان مجلس آینده باید این نقاط ضعفها را پوشش دهند. 

وی توافق هسته ای و اجرای برجام را بهترین کار ممکن در این دولت و دولتهای گذشته دانست و گفت :حمایت از توافق هسته ای و برجام به معنی پذیرش تسلیم در برابراستکبار نیست و نخواهد بود .

داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در کاشان  و آران و بیدگل افزود: نباید منافع کشور را فدای غوغاسالاری کنیم و برای خودمان دشمن تراشی کنیم  و یا حتی بهانه به دست دشمن بدهیم که  ما را تحت تاثیر افکار ، عقاید  و فعالیتهای خودش در داخل و خارج از کشور قرار دهد.

حسینی کاشانی با بیان اینکه مجلس آینده نباید وادادگی داشته باشد، تصریح کرد: نباید عده ای با اظهارنظر نکردن و یا واگذاری اظهارنظر به دیگران خودشان را از زیر بارمسئولیت شانه خالی کنند.

نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی درکاشان و آران و بیدگل ، اشتغال را مهمترین معضل کنونی کشور دانست و گفت : درصورتی که بتوانیم با رونق تولید مشکل اشتغال به کار نیروی عظیم جوان بیکار کشور را حل کنیم خیلی از مشکلات  اقتصادی و فرهنگی کشور مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ بدون اقتصاد درست نمی شود، اظهارداشت: هیچ موقع نخواهیم توانست به انسان گرسنه ارتقای فرهنگی بدهیم .

فرزند آیت الله حسینی کاشانی با بیان اینکه نباید درآمد کشور را به صورت وجه نقد بین مردم تقسیم کنیم، گفت:درصورتی که در آمد کشور در زیرساختهای تولیدی و صنعتی هزینه شود خواهیم توانست به آینده کشورمان امید وارباشیم .

وی اقتصاد مقاومتی براساس دیگاه مقام معظم رهبری را بسیار کارساز دانست و گفت : برخی ازتفسیرهای نابجا از فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به بیراهه می کشاند.

این نامزد انتخابات مجلس معنی واقعی اقتصاد مقاومتی را تولید داخلی  و مقاومت در شرایط تحریم عنوان کرد و گفت :در جهان فعلی که عصرارتباطات است بدون تجارت جهانی نمی‌توانیم روی پای خودمان بایستیم.

وی عدم تعامل با جهان را یک نوع تحقیر برای مردم کشورمان عنوان کرد و افزود : درعین حالی که باید با جهان تعامل داشته باشیم نباید در برابر کشورهای قدرتمندجهان تسلیم شویم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز