خبرگزاری کار ایران

دکتر محسن اسماعیلی:

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه داخلی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۰۸۸

اسماعیلی، هفتم اسفند ماه را روزی مهم برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: در هر دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، شخصیت‌ها و کاندیداها را تنها باید با معیار حق سنجید و انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، محسن اسماعیلی در جمع مردم شهر جدید پردیس، با تاکید بر اینکه شخصیت‌ها را باید با حق سنجید نه حق را با شخصیت‌ها، افزود: تلاش برای شناخت حق از طریق افراد و گروهها، نتیجه‌ای جز تحیر و سرگردانی ندارد.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت فقیه ستون خیمه نظام اسلامی است، گفت: ولایت فقیه شعبه ای از ولایت پیامبر (ص) است. امام زمان (عج) برای دوران غیبت حجت تعیین کرده‌اند و حجت یعنی آن کسی که اجرای فرمانش بر جامعه اسلامی واجب است.

دکتر اسماعیلی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری درباره دو انتخابات پیش رو، گفت: هر یک رأی که بیشتر در صندوق‌ها انداخته شود، در افزایش اقتدار کشور موثر است.

وی بر پرهیز از مسامحه و سهل‌انگاری نسبت به شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد و گفت: مجلس خبرگان مرتبط با ستون و عمود نظام اسلامی است و از این جهت دارای اهمیت ویژه نسبت به سایر انتخابات‌ها در کشور است.

این استاد حوزه و دانشگاه، «خداترسی» و «کارآمدی» را دو ویژگی اصلی برای انتخاب بهترین کاندیداها دانست و خاطرنشان کرد: تنها مجتهدی می‌تواند در زمره خبرگان امت قرار گیرد که علاوه بر  برخورداری از قدرت فقاهت پویا و رهگشا، با دنیای امروز و پیچیدگی‌های آن هم آشنا باشد و مشکلات جامعه را با تمام وجود لمس کرده و بتواند برای حل آنها راه نشان دهد.

دکتر اسماعیلی در بخش دیگر سخنانش، به فریب جدید دشمنان در موسم انتخابات در ایران اشاره کرد و گفت: بیگانگان که در انتخابات دوره‌های قبل، بارها شکست خوردند؛ این بار شگرد خود را تغییر داده و می‌خواهند از راه دیگری وارد شوند.

وی افزود: پیشتر، بیگانگان بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبیدند اما اکنون، شگرد خود را تغییر داده و با طرح موضوع «به این رأی دهید و به آن رأی ندهید» به دنبال ایجاد تفرقه داخلی افتاده‌اند. این بار نیز ملت با حضور آگاهانه خود، آرزوی دشمنان برای هر گونه دخالت و تاثیر گذاری در سرنوشت کشور را مهر باطل خواهد زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز