خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

هنرمندان سهم خوبی در جذب گردشگر به استان را دارند

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۶۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: هنرمندان سهم خوبی در جذب گردشگر به استان را دارند

به گزارش ایلنا،احد جاودانی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی مازندران در ساری به اجرای برنامه  های متنوع  فرهنگی و هنری در ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی برنامه فرهنگی و هنری  می تواند در جذب و ماندگاری گردشگر و مسافر اثر گذار باشد.

وی  افزود: برنامه های فرهنگی و هنری شاد اجرای آن برای مسافران در تعطیلات  نوروزی مورد استقبال مسافران در استان قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران  از استقبال فروش بلیط  بصورت اینترتی از سراسر کشور برای ورود به مازندران خبر داد و گفت: هنرمندان سهم خوبی در جذب گردشگران  به استان را دارند.
 
وی  با بیان اینکه  با توجه به استقبالی که از برنامه های فرهنگی در سطح استان وجود دارد تمهیداتی اتخاذ شد تا این برنامه بصورت بسته فرهنگی و گردشگری برای سال آینده تعریف شود و از هنرنمایی هنرمندان  در برنامه های آتی بیشتر بهره مند شویم.
 
جاودانی از مشارکت و همکاری دستگاههای دولتی در اجرای برنامه های فرهنگی دراین ایام خبر داد و گفت:  همه نهادهای دولتی تلاش می کنند تا خدمات ارزنده و خوب را به مسافران نوروزی ارائه کنند.
 
 وی ادامه داد: هیچگونه مشکل برای اجرای برنامه های فرهنگی  و هنری شاد  ویژه نوروز امسال برای مسافران مشاهده نشد و این برنامه ها در امنیت کامل  و بدون هرگونه مزاحمت برگزار شد.
 
جاودانی با اینکه اقلام تبلیغاتی در بسته های فرهنگی به مسافران و گردشگران نوروزی داده می شود: گفت: این بسته ها آثار تاریخی ، فرهنگی و جاهای دیدنی استان را به مسافران  نوروزی معرفی می کند.
 
جاودانی از برگزاری جشنواره اقوام ایرانی هشتم و نهم فروردین امسال در مازندران خبرداد و گفت که این جشنواره در دو شهرستان ساری و محمودآباد با حضور هنرمندان کشور برگزار می شود .
 
وی ادامه داد: مازندران ، استان مقصد سفر اکثر اقوام کشور می بایست مجری برنامه های فرهنگی هنری و به نمایش گذاشتن آداب ، رسوم و فرهنگ تمام کشور باشد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز