خبرگزاری کار ایران

آمادگی کیش برای جذب سرمایه گذار خارجی

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۱۸۶

مشاور دکتر مونسان گفت: جزیره کیش هم اکنون آمادگی جذب سرمایه‌گذاری خارجی را دارد و ما می‌توانیم در این جزیره به اهداف مورد نظر دست یابیم.

مرتضی بلوکی، مشاور رسانه‌ای مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه مهمترین فعالیت مدیریت منطقه آزاد کیش بستر سازی و آمادگی این منطقه برای جذب و حضور سرمایه گذاری خارجی است، گفت: پس از انتصاب مونسان به سمت مدیر عاملی این منطقه  آزاد؛ وی اولویت خود را بر اتمام پروژه های نیمه تمام مانده از دولت قبل قرار داد و برای جلوگیری از هدر رفت بیت المال و سرمایه کشور سعی کردد تا هرچه زودتر قبل از افزایش هزینه‌های تمام شده این پروژه ها را به اتمام برساند.

وی تصریح کرد: اتمام این پروژه ها و سرمایه گذاری در تاسیسات مادر سبب شد که اکنون این جزیره آماده حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد به طوریکه بعد از توافق هسته‌ای و با حضور هیئت های مختلف تجاری از کشورهای غربی منطقه آزاد کیش نیز یکی از هدف های سرمایه گذاری این هیئت ها شد.

مشاور رسانه‌ای مدیر عامل منطقه آزاد کیش مهمترین اولویت این منطقه را حفظ سرمایه‌گذاران موجود در منطقه دانست و گفت: مدیریت تمام سعی خود را برای هر چه بهتر نمودن وضعیت منطقه و تامین وسایل رفاهی و زیستی برای سرمایه گذاران و فعالان تجاری و صنعتی موجود در کیش انجام داده است و سعی بر این دارد با گسترش این امکانات و بالا بردن سطح کیفیت آن پذیرای سرمایه گذاران جدید نیز باشد.

بلوکی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی به جشنواره تابستانی اشاره کرد و گفت: این جشنواره در فصل تابستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از قبیل اجرای موسیقی و کنسرت و همچنین اجرای مسابقات شاد و اهدای جوایز نفیس سعی در ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز