خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه مازندران :

ترافیک سنگین در محورهای پرتردد استان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۸۲۸

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: تا این لحظه وضعیت ترافیکی محورهای استان سنگین و پرتردد است

 جعفر محمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا درستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری با اشاره به اینکه وضعیت ترافیکی محورهای استان سنگین و پرتردد است، اظهار کرد: ترافیک محور هراز از حدفاصل پلور تا گزنک سنگین است.

وی با اعلام اینکه محور سوادکوه از منطقه زیرآب تا شیرگاه با ترافیک سنگین مواجه است، افزود: ترافیک در سایر مسیرهای منطقه محور سوادکوه نیمه‌سنگین است.
 
فرمانده پلیس‌ راه مازندران با بیان اینکه محور کندوان با ترافیک سنگین مواجه است، اضافه کرد: ترافیک محور کندوان از ورودی تونل کندوان تا کف هزارچم سنگین است.
 
وی ترافیک محور کیاسر ـ سمنان را عادی و روان اعلام کرد و گفت: ارتفاعات تلمادره به سمت دو راهی دامغان به سمنان با باد و بوران شدید همراه است و به‌دلیل لغزندگی جاده استفاده از تجهیزات ایمنی هنگام رانندگی برای مسافران الزامی است.
 
محمدنژاد به محدودیت‌های ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده‌های مازندران اشاره کرد و گفت: در منطقه مرزن‌آباد از ساعت 16 امروز از منطقه دوزبن به سمت کرج تا سه بامداد یک‌طرفه است.
 
وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی از عصر جمعه 6 فروردین هوای مازندران با تغییرات جوی مواجه بوده و به‌همراه داشتن تجهیزات زمستانه و زنجیرچرخ برای مسافران ضروری است.
 
محمدنژاد با بیان اینکه عامل حدود 40 درصد تصادفات خواب‌آلودگی و استراحت نداشتن در هنگام رانندگی است، افزود: بیشتر تصادفات در محورهای روستایی و بومی اتفاق می‌افتد.
 
وی افزود:باتوجه به  بارش باران  استان مازندران  همچنان  شاهد ورود مسافران و گردشکران  است که  باید امنیت و رعایت قوانین را در دستور کار خود قرار دهند.
 
محمدنژاد با بیان اینکه خوشبختانه  تردد در تمام محورهای  استان  عادی و روان  است ،افزود: از امروز هوای استان صاف شده  اما در اراتفاعات جاده ها برفی و لغزنده است  که  رانندگان باید با  تجهیزات کامل رانندگی کنند و از  سرعت غیر مجاز و سبقت  درجاده ها خودداری کرده و همچنین از خوردن و آشامیدن بپرهیزند.
 
فرمانده پلیس راه مازندران گفت:40درصد تصادفات در سطح کشور  ناشی از واژگونی   به  دلیل خستگی و خواب آلودگی است  که  رانندگان باید پس از 100 کیلومتر رانندگی به  مدت 10دقیقه  در یک  مکان  استراحت کنندو بعد از رفع خستگی و خواب آلودگی به مسیر خود ادامه  دهند.
 
فرمانده پلیس راه مازندران بیان داشت:دور دوم  سفر از روز پنج شنبه  آغاز می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز