خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری گیلان خبر داد:

ایجاد جایگاه استقرار پلیس راه در آزادراه رشت ـ قزوین

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۲۳۴

مدیر راهداری گیلان از ایجاد سه جایگاه استقرار پلیس راه به منظور کاهش تصادفات و برقراری نظم ترافیکی در آزادراه رشت ـ قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودبار، محمود ایرانپرست پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان بیان کرد: برقراری نظم ترافیکی در محورهای مواصلاتی با تلاش پلیس راه تحقق پیدا می‌کند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه آرامش و امنیت با تعامل راهداری و پلیس راه در جاده‌های گیلان تحقق پیدا کرده است، اظهارکرد: امنیت جاده‌ای نقش بسیار مهمی در توسعه حمل و نقل جاده‌ای و توسعه گیلان دارد.

ایرانپرست از ایجاد سه جایگاه استقرار پلیس راه در آزادراه رشت ـ قزوین خبر داد و گفت: حضور مداوم عوامل پلیس راه موجب کاهش تصادفات و آمار تلفات جانی و مالی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از تصادفات و برقراری نظم و انضباط رانندگی در جاده‌های برون‌شهری از موضوع‌های مهم است و باید به آن توجه ویژه شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان در ادامه افزود: بی‌توجهی به  مقررات راهنمایی و رانندگی هنجارشکنی و عملی ناپسند تلقی می‌شود و پلیس راه به عنوان متولی اصلی این امر می‌تواند نقش موثری در رعایت هنجار ترافیکی ایفا کند.

ایرانپرست تقاضای سفر به گیلان در ایام تعطیل را چشمگیر خواند و تصریح کرد: به دلیل اهمیت آزادراه رشت ـ قزوین در شبکه حمل و نقل جاده‌ای کشور با توجه به کوتاه بودن این مسیر به پایتخت، بسیاری از مسافران از آزادراه رشت ـ قزوین عبور می‌کنند و این امر بر میزان ایمنی مسیر تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز