خبرگزاری کار ایران

از نخستین روز تعطیلات تا دوم فروردین انجام گرفته است؛

نبیان: استقرار 170 هزار گردشگر در روستاهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۸۱۵

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: تا روز گذشته 170 هزار گردشگر در مناطق روستایی استان سکوت داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، علی نبیان، صبح امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران درجمع خبرنگاران افزود: جمعیت هلال احمر مازندران نیز به صورت مستقیم در ایام نوروز به مسافران ارایه خدمت می‌کنند تا گام بلندی را برای کسانی که مازندران را برای مقصد انتخاب می‌کنند بردارند.

قائم مقام رییس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، با بیان اینکه 45 درصد جمعیت استان را ساکنان روستاها تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مسافران نوروزی در مناطق روستایی حضور پیدا می‌کنند، اداره کل امور دفتر روستایی در کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر در استان عضویت دارد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش پلیس راه، امسال شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

معاون عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برای ارایه هرچه بهترخدمات به مسافرین و گردشگران نوروزی در استان، فرمانداران به صورت مستقیم در فرمانداری‌ها حضور دارند.

قائم مقام رییس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تصریح کرد: با توجه به بارندگی هایی که در محور هراز شاهد بوده‌ایم تجهیزات راهداری در این محورمستقر هستند و در صورت مسدود شدن مسیر سریعا بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی خاصی در راه‌های مواصلاتی استان وجود ندارد گفت: با بازگشایی محور سوادکوه حجم ترافیک در راه‌های استان کاهش یافته و ترافیک روان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز