خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن کارفرمایان بابل:

درکشورسود در تولید نیست بلکه سود دردلالی واحتکاراست

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۳۴

اگر می خواهیم معضلات اجتماعی جامعه راازبین برود و برای جوانان اشتغال مناسب بوجودآید باید موانع راازسرراه تولید برداشته شود وازتولید حمایت گردد.

رئیس انجمن کارفرمایان بابل گفت: همه صنعتگران وتولیدکنندگان که برای اعتلای میهن اسلامی تلاش می کنند جزء بهترینها هستند.

به گزارش ایلنا از بابل: محمد صادق رمضانپور در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر مازندران که در محل سالن اجتماعات مخابرات بابل برگزارگردید افزود: کارآفرینان درشرایط بسیار سخت توانستند از آزمون بسیار سخت یعنی تحریم خارجی که ظالمانه هم بوده است وحتی تحریمهای داخلی سربلند بیرون آیند.

وی با ابراز اینکه مشکلات عدیده ایی در شرایط کنونی در تولید وصنعت وجود دارد تصریح کرد: بسیاری ازاین مشکلات بخاطرعدم مدیریت ورعایت نکردن قانون است.

رئیس انجمن کارفرمایان بابل خاطرنشان کرد: ایثارگران عرصه تولید باجان ودل همه چیزخود رابرای حفظ این نظام داده اندو کم نبودند عده ای که در این راه حادثه دیدند.

رمضانپوراضافه نمود: امروز وظیفه همه ما ومسئولین این است که این سخت کوشان وجانبازان صنعت در عمل نه در شعار حمایت کنیم.

رئیس انجمن کارفرمایان بابل خاطرنشان کرد: رسیدن به این مهم تنها وتنها با حمایت از کارآفرینی نحقق پیدا خواهد کرد.

وی افزود: اگر می خواهیم معضلات اجتماعی جامعه راازبین برود و برای جوانان اشتغال مناسب بوجودآید باید موانع راازسرراه تولید برداشته شود وازتولید حمایت گردد.

رمضانپور با اشاره به ابلاغیه سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در دیدار با روسای سه قوا اظهار داشت: اگر قرار باشد اقتصاد بدون نفت داشته باشیم و اگر می خواهیم تخم طلای سیاه را نگه داریم وازآن استفاده نکنیم باید چرخه اقتصادی کشور را با حمایت تولید به حرکت درآوریم.

وی تاکید کرد: در این راستا باید۸درصد ارزش افزوده ومالیات را از تولید حذف شود و نرخ سود بانکی را در بخش تولید به عدد پائین یک رقمی برسد.

این فعال اقتصادی متذکرشد: اصل ۴۳قانون اساسی می گوید که تسهیلات برای اشتغال باید بدون بهره باشددر حالیکه بانکهابیشترین بهره را از بانک ها میگیرند.

رمضانپورافزود: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما باید به حداقل برسدو شرایط باید بگونه ایی باشد که روان سازی درگمرگات بوجودآید و ازواردات غیرضروری وبی رویه جلوگیری شود.

وی با ابراز ناخرسندی از اینکه در کشور سود در تولید نیست بلکه سود دردلالی واحتکارمی باشد افزود: در کشورهای توسعه یافته سود در تولید می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز