خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران عنوان کرد:

آموزش، مهم‌ترین راه مقابله با حوادثساختمانی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۶۸۲

اگر امروز شهرداری‌ها ادعا می‌کنند منشا آبادانی و سازندگی هستند، این را مدیون زحمت و تلاش کارگران هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به آمار بالای ناشی از حوادثکار در میان کارگران ساختمانی گفت: مهم‌ترین راه مقابله با این حوادث، آموزش برای انجام کار سالم است.

به گزارش ایلنا از ساری، علی بابایی در همایش تجلیل از کارگران نمونه خدمات شهری و ساختمانی استان، در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: اگر امروز شهرداری‌ها ادعا می‌کنند منشا آبادانی و سازندگی هستند، این را مدیون زحمت و تلاش کارگران هستند.

وی تاکید کرد: من از عدم حضور مسئولان شهرداری‌ها، در این برنامه انتقاد دارم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از راه‌اندازی کارگروهی برای ارتباط مستقیم بین کارگر و کارفرما در شهرداری‌ها خبر داد و گفت: امید است شهرداری‌ها پیام کارگران را دریافت کنند و این ارتباط زود‌تر برقرار شود.

وی با اشاره به اهمیت بحثآموزش در بین کارگران ساختمانی بیان کرد: باید آموزش و ساماندهی در سطح شهرستان‌ها پیگیری شود تا کرامت این گروه در جامعه حفظ شود.

بابایی ادامه داد: از میان ۶۵ هزار کارگر ساختمانی، حدود ۲۳ هزار نفر از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند و بقیه در پشت صف‌های بیمه در انتظار هستند.

وی با اشاره به آمار بالای ناشی از حوادثکار در میان کارگران ساختمانی گفت: مهم‌ترین راه مقابله با این حوادث، آموزش برای انجام کار سالم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز