خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان در مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۴۴

آزمون های ورودی دبیرستان های(دوره اول و دوم) استعدادهای درخشان در تاریخ ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ۹۳ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های(دوره اول و دوم) استعدادهای درخشان در تاریخ ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ۹۳ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود / آزمون ورودی رشته ادبیات و علوم انسانی پایه دوم دوره دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان در تاریخ ۱۲ تیر در سراسر کشور بطور همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری، قاسمی از برگزاری آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان خبر داد و گفت: به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان صاحب استعدادهای بر‌تر جهت ادامه تحصیل در دبیرستان‌های دوره‌های اول و دوم استعدادهای درخشان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳، آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام اولیه داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم دوره اول و پایه اول دوره دوم استعدادهای درخشان به پایان رسید و ثبت نام نهایی آن‌ها تا ۲۱ فروردین خاتمه می‌یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: دانش آموزانی که که برای ورود به دبیرستان‌های استعدادهای درخشان ثبت نام کردند باید خود را برای آزمون‌هایی که درتاریخ ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ۹۳ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود آماده نمایند.

قاسمی یادآور شد: ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی رشته ادبیات و علوم انسانی پایه دوم دوره دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان از ۱۷ تا ۲۹ خرداد ۹۳ انجام و آزمون ورودی آن در تاریخ ۱۲ تیر در سراسر کشور بطور همزمان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز