خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

بانوان ایران اسلامی با تاسی از سیره حضرت زهرا(س) ایران قوی را می‌سازند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۵۸

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از حضرت زهرا سلام الله علیها به‌عنوان الگوی تمام جهانیان با تاسی از سیره گفتاری و عملی یاد کرد و افزود: همین ویژگی باعث می‌شود که زنان ایران اسلامی نیز با تاسی از این بانوی بزرگوار« ایران قوی» را بسازند.

به گزارش ایلنا، فرشته پازوکی صبح چهارشنبه در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با تبریک میلاد دخت نبی اکرم سلام الله علیها و گرامیداشت سالروز شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی، گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها در عمر کوتاه و در حجره کوچک خود انسان‌های بزرگ پرورش داد؛ تا جهان باقی است همه از برکاتش بهره‌مند می‌شوند.

وی به نقش زنان و مادران در خانواده و تربیت فرزندان اشاره کرد و افزود: حضور پررنگ زنان از ابتدای خلقت وجود داشته و حتی در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند؛ شیرزنان و مادرانی که فرزندانی چون سردار سلیمانی‌ها پرورش دادند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: امروز هم در جنگ نرم و ترکیبی باز هم بانوان ما نقش موثری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

پازوکی از حضرت زهرا سلام الله علیها به‌عنوان الگوی تمام جهانیان با تاسی از سیره گفتاری و عملی یاد کرد و افزود: همین ویژگی باعث می‌شود که  زنان ایران اسلامی نیز با تاسی از این بانوی بزرگوار« ایران قوی» را بسازند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا با هر شگردی این نقش را کم‌رنگ کند این در حالیست که نقش مادر مثل قرآن کریم تربیتی است و استکبار جهانی می‌خواهد آن‌را وارونه جلوه کند و می‌خواهند نسخه گرفتاری خود را برای بانوان سرزمین ما بپیچند اینجاست که وظیفه بانوان ما مضاعف می‌شود.

پازوکی تاکید کرد: زن می‌تواند محجبه، عفیفه و شریف باشد و در عین‌حال در جامعه هم نقش موثری داشته باشد.

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار امروز هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر در سراسر کشور به صورت هم‌زمان در حال برگزاری است.

این کنگره با هدف اعتلای نقش زن، معرفی زنان نخبه و‌ توسعه فرآیند گفتمان صحیح در زمینه زن و خانواده در پی شناسایی زنان تاثیرگذار جامعه در  هشت عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، سیاست‌گذاری و حکم‌رانی، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز