خبرگزاری کار ایران

ارومیه میزبان دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۰۲

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از برگزاری دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در ارومیه خبرداد.

به گزارش ایلنا، نیر الهامی گفت: ۱۳ دی‌ماه، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار در ارومیه برگزار می‌شود.

الهامی محور دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار را  «زنان، نقش آفرینان آینده» عنوان کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی کنگره ملی بانوان تأثیرگذار را  فرصتی مناسب برای آشنایی بانوان تأثیرگذار سراسر استان، با یکدیگر و به اشتراک گذاری تجربیات خود، شبکه سازی و توسعه اطلاعات وکسب اطلاعات و دانش جدید در زمینه های مختلف عنوان کرد.

الهامی اهداف برگزاری این کنگره را معرفی الگوی زن ایرانی - اسلامی، تقویت جریان زن انقلابی، معرفی زنان نخبه ایرانی و معرفی بانوان تأثیرگذار ملی و استانی، فراهم سازی زمینه ارتباط، نخبگان کارآفرینان و کنشگران و فعالان در حوزه زنان و ایجاد گفتمان حول محور کنگره بانوان تأثیرگذار در جامعه ایرانی برشمرد.

وی، توان افزایی و ارتقای ظرفیت‌های علمی و اجرایی بانوان در استان، تشکیل گروه‌ها و صندوق‌های حمایتی و ایجاد فرایندهای حمایتی، ایجاد سمن‌ها و مراکز تخصصی توسط بانوان با راهبری توسط بانوان نخبه استان، افزایش مشارکت بانوان جامعه در حل مسائل استان و مردمی سازی کنگره ملی و استانی بانوان تأثیرگذار و تبدیل شدن کنگره از یک رویداد صرفاً دولتی به یک رویداد مردمی را از دیگر اهداف کنگره زنان تأثیرگذار عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز