خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن گلریزان «پویش ترنم»جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۹۹۵

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از برگزاری جشن گلریزان با هدف به خانواده‌های معلولان، ایتام، زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی، فردا پنجشنبه در ارومیه خبر داد‌.

به گزارش ایلنا،پروین محمدپوری  در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری جشن گلریزان «پوبش ترنم» به هدف کمک به خانواده های ایتام بد سرپرستان،معلولان،زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی خبرداد و افزود: این آیین ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه در سالن ۲ هزار نفری شهید باکری خانه جوان ارومیه برگزار می شود و امیدواریم مردم خیّر استان، حضوری پرشور در آن داشته باشند.

محمدی پوری تعداد خانوارهای تحت پوشش این نهاد در استان را ۸۹ هزار خانوار عنوان کرد و گفت:از این تعداد ۵۴ هزار نفر معلولین و خانواده معلولین هستند.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: همچنین در سال گذشته یک هزار و ۱۶۰ نفر از مددجویان این نهاد تسهیلات اشتغالزایی کم بهره دریافت کردند که برای  یک هزار و ۷۶۸ نفر از مددجویان بهزیستی شغل ایجاد شده است.

به گفته محمدی پوری در سال گذشته مبلغ ۵۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وام اشتغال زایی کم بهره ۷ ساله برای مددجویان بهزیستی استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه  سیاست کلی بهزیستی اشتغال، مسکن و معیشت است گفت: تاکنون برای تعداد ۷ هزار و ۶۵۱ خانوار زن سرپرست خانوار  مستمری پرداخت شده است‌.

وی از خیّران، موسسات خیریه و سمن ها دعوت کرد تا با حضور در این مراسم گلریزان، کمک کار بهزیستی برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف در آذربایجان غربی باشند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به هزینه های دولتی قابل توجه در راستای زندگی هرچه بهتر جامعه هدف و مددجویان این نهاد اضافه کرد: این کمک های دولتی، کفاف همه هزینه های مددجویان را نمی کند و ما سعی داریم در ایام مختلف از ظرفیت خیّران در این خصوص استفاده کنیم که ماه رمضان، بهترین فرصت برای این کار است.

محمدپوری اظهار کرد: مراسم گلریزان «پویش ترنم» پنجشنبه  مربوط به کمک های نقدی بوده و در صورتی که شهروندان، کمک های غیرنقدی دارند می توانند به ادارات بهزیستی مراجعه کرده و این اقلام را در اختیار مدیران بخش مربوطه قرار دهند تا به مددجویان اختصاص یابد.

وی گفت: البته شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۵۴۵۳۱۷۸  و کد دستوری *۶۶۵۵*۵۹۰۰۰# هم برای کمک به مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز