خبرگزاری کار ایران

مشاور امور زنان سازمان بهزیستی کشور:

زنان 48 درصد جامعه هدف بهزیستی را تشکیل می‌دهند

کد خبر : ۲۹۴۸۸۵

مشاور امور زنان سازمان بهزیستی گفت: هدف از طرح کردن مسائل زنان دامن زدن به برخی رویکردهای فمنیستی یا تقابلی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نرجس بختیار خلج در اولین نشست تخصصی مشاوران امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور گفت: مسائل زنان ابعاد مختلفی دارد و دغدغه زنان محسوب می شود که باید مورد شناسایی قرار گرفته و پس از آن مسائل طرح و مطالبه‌گر این مسائل از سیاستگذاران باشیم.

وی ادامه داد: هدف از طرح کردن مسائل زنان در سازمان بهزیستی دامن زدن به برخی از رویکردهای فمنیستی یا تقابلی نیست، بلکه هدف کمک به حل مشکلات پیش رو است.

مشاور امور زنان سازمان بهزیستی اظهار کرد: اعتقاد داریم؛ توجه به زنان و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات آن بخش مهمی از مشکلات زنان را کاهش می دهد که در این راستا سه کارگروه تخصصی تعریف شده است.

خلج در خصوص مشاوره زنان در بهزیستی گفت: این موضوع زنان شاغل در سازمان زنان جامعه هدف و امور استانها و شهرستانها را شامل می شود.

وی ادامه داد: یکی از خدمات سازمان بهزیستی مربوط به عرصه پیشگیری است که در این حوزه به جامعه هدف زنان و دختران در معرض آسیب و نیز عموم زنان توجه می کند.

مشاور امور زنان سازمان بهزیستی در پایان عنوان کرد: 60 درصد پرسنل این سازمان را زنان تشکیل می دهند و 16 درصد از معاونان روسای ادارات و کارشناسان مسئول نیز زنان هستند. همچنین 48 درصد جامعه هدف بهزیستی را زنان تشکیل می دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز