خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی مازندران:

کارگران با مشکلات زیادی در بخش سلامت مواجه هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۳۳

کارگران از جمله قشر های اجتماعی پر خطر هستند واز آسیب های اجتماعی بالایی رنج می برند.

دکتر سعید آرام در نشست با اعضای هئیت مدیره کانون کارگری بازنشستگان مازندران به آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در هنگام کار خیلی به مسائل اجتماعی توجه نمی شود کارگران با مشکلات زیادی در بخش سلامت مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی با بیان اینکه کارگران یکی از گروههای با رفتارهای پر خطر هستند افزود: کارگران از جمله قشر های اجتماعی پر خطر هستند واز آسیب های اجتماعی بالایی رنج می برند.

مدیر کل بهزیستی مازندران بیان داشت: آسیب شناسی اجتماعی به بررسی انواع مشکلات می پردازد که در سطح اجتماعی مطرح هستند، با تمهیداتی که دراداره کل بهزیستی اتخاذ شد این اداره کل آماده خدمات دهی به قشر کارگر و بازنشسته استان است.

آرام در ادامه اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلاتی که جامعه با آن مواجه است عدم آگاهی و آموزش در پیرامون آسیب های اجتماعی است که باید در این راستا تمهیدات درستی اندیشیده شود.

وی افزود: با توجه به موجود بودن پتانسیل های مناسب در حوزه بهزیستی می توان خدمات بهینه در حوزه اموزش و سلامت خانواده به این قشر از فعالان جامعه ارائه کرد.

آرام با اشاره به اینکه کارگران و بازنشستگان جزء جامعه هدف محسوب می شوند ابراز داشت: با توجه به مشکلات موجود باید آموزش های مناسب در اختیار افراد آسیب پذیر جامعه قرار گیرد.

مسئول کانون کارگری بازنشستگان مازندران در نشست با مدیر کل بهزیستی استان نداشتن امنیت شغلی، پایین بودن دستمزد را از جمله مشکلات بخش کارگری عنوان کرد و خواستار تعامل و همکاری اداره کل بهزیستی استان در بخش خدمات دهی بالینی به قشر کارگری و بازنشتگان استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز