خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار مازندران:

با برهم زنندگان برگزاری انتخابات برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۳۸

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: فرمانداران حافظان رای مردم هستند و اگر خدشه‌ای به این حق الناس مردم و رای وارد شود، برخورد می‌کنیم.

روح الله سلگی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص دیدار با احزاب مختلف مازندران اظهار کرد: مبانی مشترکی با همه کسانی که وطن‌پرست هستند داریم که براساس قانون فعالیت دارند.

وی افزود: دشمن در پی همه آنانی است که به‌ دنبال استقلال ایران است و از مصدق تا امام خمینی هر شخصی که به دنبال استقلال ایران بود، مورد حمله و هجمه و تخریب دشمنان بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یادآور شد: تحریم شب یلدا در گذشته توسط مزدوران و معاندین که توسط آمریکا، اسرائیل، انگلیس و رژیم صهیونیستی هدایت می شوند، در واقع نشانه گرفتن هویت ملی ما است.

سلگی گفت: تحریم‌ پیراهن‌مشکی، نشانه رفتن هویت دینی ما توسط دشمنان است.

وی با بیان اینکه دو حزب و دو جریان در انتخابات آمریکا ایستادند تا زمانی که ترامپ امنیت آمریکا را مورد حمله قرار داد، خاطرنشان کرد: در آن زمان جمهوری خواهان و دموکرات از اقدامات ترامپ تبری جستند، چرا که امنیت خط قرمز آنان است.

معاون استاندار اظهار کرد: در کشور ما به هویت ما توسط دشمنان توهین شده و به دین، جشن های ملی، شب یلدا و ریشه های تاریخی و آداب و سنن ما مورد هجوم قرار گرفته و لذا باید با عزم جزم مشارکت حداکثری را که نفع معیشت و زندگی مردم است و در بلند مدت هم دشمن در مقابل ملت ایران، ناتوان است، چرا که عقبه ملت ما در پای صندوق رای نشان داده می‌شود و تبلور جمهوریت نظام است.

وی گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری و نشاط سیاسی در جامعه امنیت بیشتر مردم، اشتغال، اقتصاد و معیشت بهتر است.

سلگی یادآور شد: انتخابات از خط قرمزهای جمهوری اسلامی و کلیات نظام حبل المتین است و از آن نخواهیم گذشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: انقلاب اسلامی با رای مردم استوار بوده و کلیات انقلاب به رای گذاشته شد و در ادوار مختلف  با سلایق خاص مردم افراد در شوراها، مجلس و انتخابات مختلف انتخاب شدند و تنوع  و تکثر در انتخابات وجود دارد و باید مشارکت حداکثری و پرشور در دستور کار ما باشد. 

وی افزود: فرآیندهای انتخابات به خوبی انجام شده است و پیش ثبت نام  در ۲۵ فرآیند به خوبی انجام شد و عملکرد فرمانداران رصد می شود و به عنوان‌ مجری انتخابات همه را یکسان‌ می بینیم و ما با مردم عهد بستیم و فرمانداران به عنوان حافظان رای مردم هستند و اگر خدشه‌ای به این حق الناس مردم و رای وارد شود، برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز