خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی لرستان:

وظیفه ما پرداختن به دغدغه کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۵۶

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان گفت: همه مدیران و مسئولین وظیفه دارند با اقدامات مثبت و موثر فضا و پرداختن به دغدغه‌های کارگران را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، مجید منعی در آیین گرامی‌داشت روز جهانی کارگر با محوریت تجلیل از کارگران ساعی لرستان ضمن تبریک روز کارگر گفت: افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که به فرموده مقام معظم رهبری کارگرانی هوشمند، پرتلاش و پای کار انقلابی داریم که حتی در مسائل اعتراضی، کارگران صف خود را از دشمن جدا می‌کنند و طوری رفتار می‌کنند که کسانی که به دنبال ایجاد نفاق در کشور هستند دلسرد و سرشکسته می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: در جهت تحقق این شعار، کارگران نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

وی افزود: به تعبیر رهبری کارگران ستون فقرات اقتصاد هستند و اگر نباشند، تضعیف شوند و مورد توجه قرار نگیرند حیات جامعه به خطر می‌افتد؛ بنابراین همه مدیران و مسئولین وظیفه دارند با اقدامات مثبت و موثر فضا و پرداختن به دغدغه‌های این قشر عزیز و عظیم را برای کارگران بهتر کرده و در جهت حل مشکلات آنها تلاش مضاعف کنند.

منعمی با بیان اینکه کارگران با شناخت دقیق عرصه، میدان و با شناخت توان خودشان در کنار مسئولین هستند عنوان کرد: در دولت سیزدهم فاصله‌ای میان مردم و مسئولین وجود ندارد و باید مسیر پیشرفت نظام را با سرعت بیشتری طی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر امر تولید تاکید دارند افزود: تاکید ایشان نشان می‌دهد که اگر بخواهیم کشوری مستقل باشیم و مسیر رسیدن به پیشرفت و تمدن را در طریق اصلی خود و با سرعت خوبی طی کنیم باید به توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز