خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

ذهن‌های فرتوت اجازه ساری شاد را نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۵۳

فرماندار ساری گفت: ذهن‌های فرتوت اجازه ساری شاد را نمی‌دهند و در این میان خبرنگاران باید واقع‌بینانه و آزادانه به تحلیل این مسائل بپردازند و از هیچ‌کس هم رعب و وحشت نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدعلی نوبخت  در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار برگزار شده بود، از خبرنگار به‌عنوان آشکارساز و آشکارگر نام برد و گفت: همان‌طور که زبان، ملیت و مذهب از مؤلفه‌های ساختار وجودی ما هستند رسانه نیز یکی از مؤلفه‌های وجودی زندگی بشر است؛ رسانه‌ها موجب شدند که بی‌سوادترین فرد هم می‌تواند از طریق رسانه دارای علم و آگاهی شود.

وی افزود: دشمنان رسانه در جهان امروزی افرادی تمامیت‌خواه، انحصارطلب هستند و کسانی که به دنبال استبداد و اختناق هستند از رسانه‌ها می‌ترسند.

فرماندار ساری با بیان اینکه خبرنگاران از حقوق ملت‌ها پرستاری می‌کنند، خبرنگاران را مظهر سلامت‌جویی، عدالت‌خواهی و حقیقت‌جویی دانست که پرستاری از کرامت و منزلت در مقابل جبر و زور و تزویر ازجمله شاخصه‌های وجودی آن‌هاست.

نوبخت افزود: ما به دنبال گفتمان تخریب و توهین و لگدمال کردن خدمات دیگران نیستیم پس از انقلاب تاکنون در شهرستان ساری خدمات ارزنده‌ای در دولت‌های مختلف صورت گرفت.

وی انتقال میدان تره‌بار نیز حاصل هم‌گرایی و کار جمعی دانست و ادامه داد: معتقدیم هرگاه در شهرستان ساری هم‌گرایی بود توانستیم شرایط خوبی برای این شهر فراهم کنیم.

نوبخت افزود: ذهن‌های فرتوت اجازه ساری شاد را نمی‌دهند و در این میان خبرنگاران باید واقع‌بینانه و آزادانه به تحلیل این مسائل بپردازند و از هیچ‌کس هم رعب و وحشت نداشته باشند.

فرماندار ساری بابیان اینکه هرکسی در بستر خدمت کار کرد وظیفه اوست و رسالت ما خادمی مردم است افزود: درب فرمانداری ساری به روی همه افراد باز است.

وی در خصوص انتخاب 6 بخشداران شهرستان ساری گفت: انتخاب بخشداران به عهده خودم بوده است و بیشتر آن‌ها نیز جز خدا کسی را نداشتند، ازاین‌رو اجازه نمی‌دهم نقد و نکته‌ای راجع به این افراد عنوان شود.

نوبخت به انتخاب معاونان خود اشاره کرد و افزود: هرکدام از معاونانم قابلیت فرماندار شدن در شهرساری رادارند و باید یک‌بار هم شده در جامعه اسلامی نشان بدهیم که برای میز و صندلی دستاویز نشویم و بگذاریم آن‌هایی که بهتر و کار بلدتر هستند به صحنه بیایند.

وی افزود: اجازه نمی‌دهم کسی در این موردنقدی داشته باشد اگر هم نقد باشد خودم پاسخگو هستم.

فرماندار ساری بابیان اینکه «من سالاری» باید به «ما سالاری» تبدیل شود، افزود: نه به دست‌بوسی کسی رفتم و نه می‌روم؛ بنا ندارم از کسی مشروعیت بخواهم.

وی بابیان اینکه هیچ وابستگی به میز و صندلی ندارم، افزود: در شهرساری هرکسی می‌داند در چه جایگاهی قرار دارد و نظارت بر شهرداری‌ها و بخشداری‌ها هم وجود دارد.

نوبخت افزود: برخی‌ها فکر می‌کنند با حمله کردن به مدیران بزرگ می‌شوند، به‌جای حمله و بی‌انصافی کردن در حق مدیران استان باید از ظرفیت آن‌ها برای حل مشکلات، استفاده کنیم.

وی افزود: مرکز مازندران در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت داشت، اما تحول و توسعه آن کم بود.

وی از پیش ثبت‌نام ۲۶۵ نفر در حوزه انتخابیه ساری و میان‌دورود خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۴۰ نفر در سنین ۳۰ تا ۴۵ سال هستند.

نوبخت افزود: از مجموع ثبت‌نامی‌ها، ۳۲ نفر خانم و ۲۳۳ نفر آقا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز