خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در نخستین کنگره بین‌المللی فرهنگ غدیر در ساری :

جای افتخار است که در ایران هرگز منطق شیعه باعث اختلاف بین جامعه شیعه و سنی نشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۵۳۲

استاندار مازندران گفت: برگزاری و حضور در این کنگره ایجاد زمینه‌ای مستحکم برای وحدت اسلامی و امید آفرینی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمود حسینی‌پور صبح امروز چهارشنبه در نخستین کنگره بین‌المللی فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه در جهان که به میزبانی ساری برگزار شد، ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری کنگره بین‌المللی غدیر در دیار علویان، برگزاری این کنگره بزرگ را بشارتی عمیق برای اشاعه این فرهنگ دانست و گفت: برگزاری و حضور در این کنگره ایجاد زمینه‌ای مستحکم برای وحدت اسلامی و امید آفرینی است.

وی افزود: بی‌شک حضور شرکت‌کنندگان از اقصی نقاط جهان تعمیق فرهنگ و وحدت اسلامی و امید آفرینی است که از مولفه‌های بسیار جدی و نیاز امروز جهان اسلام است.

حسینی‌پور افزود: آنچه که امروز جهان اسلام باید به آن توجه کنند مسئله غدیر به عنوان پایه و تفکر که باید در محافل علمی و بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد و هر سال شاهد افزایش روزافزون مقالات در این حوزه باشیم.

استاندار مازندران تاکید کرد که جای بسی افتخار است که در ایران اسلامی هرگز منطق قاطع و بدون تردید شیعه باعث اختلاف بین جامعه شیعه و سنی؛ یکی از مراکز طمع دشمنان اسلام بوده نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز