خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری خبر داد ؛

248 نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۲۱

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری بابیان اینکه از ابتدای امسال 1086 واحد خبازی مورد بازدی قرار گرفت که از این تعداد 248 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رضا پور فلاح در گفتگو با خبرنگار ایلنا به مجموعه اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان ساری از ابتدای فرودین ماه امسال تاکنون در حوزه تهیه و توزیع کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون، در تشدید از نظارت از واحدهای عرضه‌کننده اقلام اساسی در شهرستان ساری 12 گروه روزانه واحدهای صنفی را رصد می‌کنند.

وی افزود:تاکنون پنج هزار 75 پرونده به ارزش 346 میلیارد ریال تشکیل‌شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اعلام اینکه تاکنون 6 هزار و 120 واحد صنفی پایش شدند که یک هزار و 315 واحد تذکر شفاهی گرفتند، گفت: در این مدت 575 فقره پرونده تخلف به ارزش 346 میلیارد و 969 میلیون ریال برای یک هزار و 221 تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پور فلاح تعداد پرونده‌های تشکیل‌شده در حوزه نانوایی‌ها را 235 مورد به ارزش دو هزار 416 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 305 واحد خبازی تذکر شفاهی دریافت کردند.

وی از آغاز طرح تشدید بر واحدهای خبازی در شهرستان ساری خبر داد و ادامه داد: تعداد تخلف در این حوزه 248 مورد بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از شناسایی دو هزار 155 هکتار از اراضی دارای استرس در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 45 هکتار نیز دارای استرس شدید هستند، بیان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان ساری در سال 1401 به 15 روستای دارای استرس کشاورزی بیش از 200 میلیون تومان لوله به کشاورزان واگذار کرد.

پور فلاح گفت: امسال نیز با هماهنگی‌های انجام‌شده مقرر شد که بیش از 200 میلیون تومان لوله در اختیار شش روستای که دچارخشک‌سالی اراضی شدند؛ قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز