خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری خبرداد:

ایجاد فرصت شغلی برای ۲٠٠ نفر از مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۰۴

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری از ایجاد فرصت شغلی برای ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلام مهدی بریمانی، رئیس کمیته امداد منطقه (۲) ساری اظهار داشت: برای ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت در این منطقه فرصت شغلی ایجاد شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که موردتوجه این نهاد قرار دارد و می‌تواند تأثیر بسزایی در زندگی مددجویان داشته باشد، اشتغال و خودکفایی است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری تصریح کرد: از اعتبارات بند (ب) تبصره ۱۶ سال جاری ۵۵۴ نفر، برای دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان به بانک معرفی شدند که تاکنون ۳۷۲ نفر با مبلغ ۱۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان دریافتی داشتند و کار مابقی افراد در دست اقدام است.

وی با اشاره به اعتبارات اشتغال روستایی بیان داشت: در سال جاری تاکنون ۱۹ نفر برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که تا به امروز هفت نفر تسهیلات خود را به مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان دریافت کردند.

حجت‌الاسلام بریمانی گفت: همچنین از طریق اعتبارات هم‌افزایی سال جاری به ۱۰ مددجو مجموعاً مبلغ ۳۹۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری افزود: از طریق منابع امدادی نیز تاکنون ۱۹ نفر وام‌های خود را به مبلغ ۴۳۲ میلیون تومان دریافت کردند.

وی بیان کرد: به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مددجویان آموزش‌های مختلف در قالب آموزش مقدماتی پایدارسازی مشاغل و همچنین مهارت‌آموزی به ۴۱۷ نفر از متقاضیان اشتغال این اداره ارائه شد.

حجت‌الاسلام بریمانی خاطرنشان کرد: ۷۳۹۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز