خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفت؛

ایجاد بیش از ۱۴ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۴۱

با همراهی و کمک سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات به نیازمندان، ۹۶ درصد طرح های اشتغالزایی کمیته امداد استان اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در دیدار با مدیر شعب بانک تجارت استان اصفهان از تعاملات خوب بانک تجارت با کمیته امداد استان تشکر کرد و گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۴۸۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد در استان ایجاد شده است که کمک سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات به نیازمندان در این مسیر راهگشا بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مهدی مجلس آرا با اشاره به خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد در استان، اشتغالزایی و توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت را یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: با نظارت مستمر انجام شده بر طرح‌های اشتغالزایی و همراهی سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات، بالغ بر ۹۶ درصد طرح‌ها به ثمر رسیده و از نظر جذب منابع بانکی برای پرداخت تسهیلات به نیازمندان در کشور بالا‌ترین رتبه به کمیته امداد استان اصفهان اختصاص یافته است.

مدیر شعب بانک تجارت استان اصفهان در این دیدار گفت: عملکرد کمیته امداد به گونه‌ای بوده است که مردم و خیرین به آن اعتماد و رغبت بیشتری در کمک به نیازمندان از طریق این نهاد را دارند.

سلیمان توکلی تصریح کرد: در سال گذشته و از بهمن ماه سال ۱۳۹۲ حدود ۶۰ درصد اعتبارات ویژه اشتغال تخصیص یافته از طرف بانک تجارت به کمیته امداد جذب شده است.

وی در خصوص تعاملات فی مابین کمیته امداد و این بانک در سال ۱۳۹۱ نیز گفت: در سال ۹۱ بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال خانگی و ۲۱ میلیارد ریال در بخش خوداشتغالی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اختصاص یافته است که این آمار ۱۰۰ درصد جذب اعتبارات را نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز