خبرگزاری کار ایران

رکاب زنی دوچرخه‌سواران بسیجی از دیار علویان تا مزار سردار دل‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۰۳۲

آئین بدرقه دوچرخه سواران بسیجی مازندران که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها قاسم سلیمانی با عنوان «در رکاب علمدار» از مازندران تا مزار سردار سلیمانی را رکاب خواهند زد امروز۴دی در یادمان شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

آئین بدرقه دوچرخه‌سواران بسیجی استان مازندران که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با عنوان «در رکاب علمدار» از مازندران تا استان کرمان و مزار مطهر سردار دل‌ها را رکاب خواهند زد، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان، خانواده معزز شهید مدافع حرم محمود رادمهر و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان نامی ورزش مازندران در یادمان ۸ شهید گمنام پارک موزه دفاع مقدس برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بسیج سپاه کربلا گفت: دوچرخه‌سواران بسیجی مازندران باهدف تجدید میثاق با آرمان‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسن فقیهی شهید شاخص جامعه ورزش کشور تا کرمان را رکاب خواهند زد.

سید رضا حسینی بابیان اینکه رکاب زنی دوچرخه‌سواران بسیج مازندرانی امروز از گلزار شهدای گمنام ساری به مقصد کرمان انجام می‌شود افزود: این اعزام با همکاری سپاه کربلا و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام خواهند شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بسیج سپاه کربلا از حضور ۳۰ دوچرخه‌سوار و هیات همراه در این اعزام اشاره کرد و گفت: ورزشکاران دوچرخه‌سوار مازندرانی به مدت یک هفته مسیر‌های استان‌های سمنان، اصفهان، یزد و کرمان را رکاب خواهند زد.

سردار سیاوش مسلمی در ادامه این آئین بابیان اینکه هر کار و مأموریتی با مکتب عاشورا پیوند بخورد، دلداده زیاد پیدا می‌کند، گفت: حاج قاسم نیز عاشق مکتب امام حسین (ع) بود و این اخلاص باعث شده این‌چنین دلداده پیدا کند و دوچرخه‌سواران مازندرانی برای تجدید به بیعت با او راه زیادی را رکاب بزنند.

وی افزود: بیعت با مقام شامخ شهید سپهبد حاج گامم سلیمانی هدف مهم این دوچرخه‌سواران است.

 سردار عبدالله ملکی گفت: سردار سلیمانی حقیقتاً مرد میدان بود و در همه حوزه‌های سخت دفاع مقدس، جبهه مقاومت حوزه‌های فرهنگی. سیاسی یک شخصیت کامل بود.

مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به شخصیت برجسته شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی خودش را از درون ساخت و با عشق‌بازی باخدا به شهادت رسید.

در آئین بدرقه ویژه‌برنامه‌ی فرهنگی ورزشی در رکاب علمدار که برای دومین سال متوالی در راستای بزرگداشت یاد و نام سردار دل‌ها، تجدید پیمان و ترویج آموزه‌های متعالی مکتب سلیمانی به همت مرکز تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا برگزار شد از خانواده معظم شهید محمود رادمهر نیز تقدیر به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز