خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

جشنواره های تئاتر استانی فرصتی برای تبادل تجربه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۲۹

جشنواره های تئاتر استانی فرصت مغتنمی برای تبادل تجربه بین گروه ها محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره‌های تئا‌تر استانی فرصت مغتنمی برای تبادل تجربه بین گروه‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام دکترعباسعلی ابراهیمی افزود: جشنواره‌های تئاتراستانی در حقیقت به یک همایش علمی تبدیل شده‌اند که در آن گروه‌ها از تجربیات همدیگر آگاه می‌شوند و این امر به رشد تئا‌تر کمک خواهد کرد. از سوی دیگر این آثار در هر یک از استان‌ها اجرای عمومی می‌شوند و در کنار این رقابتی که وجود دارد، شاهد تولید آثار نیز خواهیم بود.

وی اظهار داشت: جشنواره تئا‌تر اسان مازندران فرصت مغتنمی برای تبادل تجربه بین گروه‌ها است و هنرمندان استان در مواجهه با دیگر گروه می‌توانند خود را محک بزنند و با آمادگی بیشتر کار خود را به جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر ارائه دهند.

ابراهیمی افزود: همچنین داوران، منتقدان و مسئولان تئاتری نیز در طی برگزاری جشنواره‌ها از امکانات تئا‌تر کشور در استان‌ها مطلع می‌شوند و طی مدت برگزاری جشنواره منطقه‌ای زمینه برای رونق و جلوه گر شدن تئا‌تر فراهم شده و نهادهای متمرکز در استان‌ها نیز از رشد تئا‌تر در دیگر استان‌ها آگاه می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز