خبرگزاری کار ایران

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ؛

۹ دی، روز میثاق با ولایت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۱۰

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ولایتمدار وابستگی فکری و عملی به ولایت دارد، گفت: ۹ دی، روز میثاق با ولایت است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فرد روز شنبه نهم دیماه در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با بیان اینکه فتنه ۸۸، پروژه طراحی شده ماه‌ها قبل از وقوع بود، افزود: باید طرز تفکر فتنه‌گران را بشناسیم، چرا که این طرز و فکر فتنه از بین نمی‌رود، کمااینکه بعد از سال ۸۸ با شیوه‌های جدیدی از فتنه در کشور مواجه بودیم.

وی افزود: ما تا کنون ۳ انقلاب اسلامی را طی کرده‌ایم، نخست در ۲۲ بهمن که کمر دشمنان را شکست، دومین انقلاب این بود که اگرچه با رانده شدن آمریکا اما مرکزی به نام سفارت برای ضربه زدن به انقلاب داشتند که توسط مردم فهیم این مرکز توطئه شناسایی و با هجوم به آن لانه جاسوسی را تسخیر کردند، انقلاب سوم نیز توطئه‌ها و فتنه‌هایی بود که پس از پیروزی در ۲۲ بهمن توسط استکبار جهانی با هنرپیشه‌های داخلی و خارجی در سال ۷۸ و ۸۸ فتنه را به وجود آورد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم برای میثاق با ولایت در این جمع حضور دارند گفت: از صدر اسلام تاکنون فتنه وجود داشته است و اکنون هم ادامه دارد اما بصیرت موجب می‌شود مردم راه را گم نکرده و ثابت قدم بایستند بنابراین بیداری، بصیرت و هوشیاری از جانب ملت در برابر دشمن خواسته مردم و نظام است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه برخی فتنه‌گران با حاکمیت اسلام مشکل داشتند، افزود: همین اکنون نیز بدنبال دیدگاه لیبرال دموکرات در کشور هستند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، ولایتمداری در فکر و عمل را از شاخصه‌های این سردار شهید عنوان کرد.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر، فهم مواضع مقام معظم رهبری و باور به سخنان معظم‌اله را از شاخصه‌های ولایتمداری برشمرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی در برابر همه گردن‌کشان ایستاده و اقتدار ایران اسلامی به پشتوانه رهبری و ملت صحنه‌شناس بر کسی پوشیده نیست.

وی، تبعیت را دیگر ویژگی فرد ولایتمدار دانست و تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است و باید نظر دشمن را تبدیل به یاس کرد، حضور حداکثری در انتخابات یکی از جلوه‌های مایوس کردن دشمنان است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: اگرچه مشکلات اقتصادی داریم اما همه ما موظفیم که هم حضور پیدا کنیم و هم دیگران را ترغیب به حضور در پای صندوق‌های رای کنیم.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر، ۹ دی را لیله القدر انقلاب خواند که از هزار ماه برای فهم مردم ارزشش بیشتر است، گفت: ملت عظیم ایران با حرکت خروشان خود در این روز درس بزرگی به دشمنان دادند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب نبوی بوده، از این‌رو پیروز است، چرا که خدا اراده کرده مومنین بر روی زمین حاکمیت کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد : امروز همه آمده‌ایم که با عمل خود بگوییم حامی انقلاب هستیم و اجازه ضربه زدن دشمن به ریشه انقلاب را نمی‌دهیم،

وی ادامه داد : امروز امت هوشیار بیدار و بصیر تحت هدایت رهبری ایستاده‌اند و با وجود هزینه‌های بسیار و توطئه‌های متعدد اما همچنان پشت سر رهبری در کنار انقلاب مانده‌ و می‌مانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز