خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

شهدا و ایثارگران پرچمداران افتخارآفرین ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۵۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تجلیل از رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی در دوران قبل از پیروی انقلاب و هشت سال دفاع‌مقدس، تاکیدکرد که شهدا و ایثارگران پرچمداران افتخارآفرین ایران اسلامی بوده و هستند.

به گزارش‌ایلنا از یاسوج، داود راهزادی در هفتمین روز از دهه مبارک‌فجر و در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در یاسوج گفت: قلم و بیان از توصیف رشادت های شهدا و ایثارگری ایثارگرانی که قبل و بعد از انقلاب حماسه های افتخارآفرین خلق کردند و می کنند عاجز و ناتوان است.

وی با بیان اینکه در هیچ جایی از تاریخ، شاهد شجاعت ها و شهامت هایی همانند شهداء و ایثارگران ایران اسلامی نیستیم، اظهارداشت: اگر آن رشادت‌ها و شجاعت‌ها نبود شاید شرایط کنونی برای مملکت ما نیز اینگونه متصور نمی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: پاسداشت و نکوداشت یاد شهداء و خاطره ایثارگران قبل و بعد از انقلاب از وظایف همگان می باشد و البته نگاه دولتمردان در کهگیلویه و بویراحمد به این پاسداشت ها و گرامیداشت خاطره ها، نگاه ویژه ای است.

راهزادی، احترام گذاشتن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی از آغاز حرکت انقلابی امام راحل از سال 42 تا پیروزی هشت سال دفاع مقدس و حتی بعد از این دوران را احترام به آزادی و امنیت در ایران دانست.

وی گفت: احترام به آن دوران، احترام به آزادی، رفاه و امنیت در مملکت بوده و همیشه باید دانسته و بدانیم که اگر آن رشادت ها و شجاعت ها نبود بطور حتم این آزادی ها و امنیت ها هم ممکن نبود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، سرکشی و دیدار از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را افتخاری برای مسوولان خواند و خاطرنشان کرد: نشاط، شادمانی و احساس غرور از داشتن وجود چنین شیرمردانی مایه خوشحالی ما بعد از این دیدارها است.

راهزادی افزود: دولت تدبیر و امید همواره نگاه ویژه ای به این دیدارها و سرکشی ها داشته و در کهگیلویه و بویراحمد نیز این پررنگ تر و قابل تقدیرتر است.

مشارکت گسترده مردمی در عرصه های مختلف وظیفه همگان است

یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز ، تلاش برای دفاع از ایرانی آباد و آزاد را وظیفه انسانی هر ایرانی دانست و اظهارداشت: از اینکه قدم کوچکی برای دفاع از کیان و مملکت خود در دوران نوجوانی خود برداشته ایم مسرور و خرسندیم.

" مسعود خوبانی " با تشریح حماسه های هشت سال دفاع مقدس ، خاطرنشان کرد: رشادت شهادت و شهامت ایثارگران در شرایطی که بیش از 60 کشور دنیا برعلیه ایران اسلامی در یک نبرد نابرابر متحد شده بودند وصف ناشدنی است.

وی گفت: آن رشادت ها شکل گرفت تا دیگر شاهد به زیریوغ رفتن مردان و زنان ایران اسلامی نباشیم و امروز بخود می بالیم که در دورانی از زندگی مان اجازه ندادیم بار دیگر یوغ ستمشاهی بر گردن مملکت آویخته شود.

این جانباز هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس یاد گرفتیم که باید آزادمرد بود و در برابر یاوه گویی های هر دشمن ایرانی ایستاد، تصریح کرد: امروز نیز همانند هشت سال دفاع مقدس مفتخریم که در برابر هر یاوه گویی که قصد تعرض به خاک ایران اسلامی را داشته باشد ایستادگی کنیم.

خوبانی افزود: حمایت از استقلال و دفاع از کیان مرز و بوم ایران اسلامی برعهده همگان است و نباید از تهدیدات بیگانگان هراسید و همیشه باید آماده جانفشانی برای دفاع از کیان مملکت مان باشیم.

وی با تاکید بر همراهی با مسوولان نظام اسلامی در راستای سرعت بخشی به توسعه همه جانبه، خاطرنشان کرد: آزادی و امنیت کنونی امروزی نتیجه رشادت‌های گذشتگان دیروز است و البته نباید به سمت و سویی رفت که آن زحمات نادیده گرفته شود.

جانباز هشت سال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمدی، مشارکت در عرصه های مختلف باهدف پایبندی به سیاست های مدنظر رهبری انقلاب و دولتمردان را وظیفه همگان دانست و یادآورشد: مشارکت گسترده مردمی در عرصه‌های مختلف سبب پاسداشت یاد و خاطره رشادت های شهداء و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

خوبانی گفت: برافراشته شدن همیشگی پرچم پرافتخار ایران در سراسر دنیا نشان از شجاعت های شیرمردانی دارد که برای این برافراشتگی، جان خود را تقدیم نظام کرده و با افتخار تمام آن راه را برای خود و دفاع از مردم و کیان شان انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با خانواده های معظم ایثارگر مسعود خوبانی ، بهره بر و محمودی زاده در یاسوج دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز