خبرگزاری کار ایران

در آئینی بمناسبت هفته دفاع مقدس برپا شد؛

تجلیل از 32 آزاده و جانباز شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۴۶۲

در آئینی از 32 آزاده و جانباز شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در محل ستاد این شرکت تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در آئین تجلیل از آزادگان و جانبازان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد که بمناسبت هفته دفاع‌مقدس برگزار شد، مدیرعامل این شرکت تاکید کرد که وظیفه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی تکریم از ایثارگران و پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب است.

داود راهزادی در جمع آزادگان و جانبازان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما بعنوان خادمان ایثارگران، برگزاری این جلسات را وظیفه خود دانسته و افتخار می‌کنیم همکاران آزادگان و جانبازان در این شرکت هستیم.

وی با تشریح رشادت‌های 8 ساله ایثارگران در نبرد نابرابر حزب بعث علیه ایران اسلامی، اظهار داشت: ایثارگری ایثارگران در آن دوران سبب شکست تاریخی برای دشمنان انقلاب و ایران شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی‌برق کهگیلویه و بویراحمد با اهمیت برشمردن کنگره ملی شهدای این استان در روزهای یازدهم و پانزدهم مهرماه امسال، خاطرنشان کرد:‌ ما بعنوان کارگران خدمات رسان در این شرکت باید تمام تلاش خود را برای برگزاری چنین کنگره باشکوهی بکار ببندیم.

راهزادی گفت: در 2 ساله اخیر نشست‌های مستمر و آئین‌های مختلفی برای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در پایان این آئین، از 32 آزاده و جانباز شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز