خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار لرستان خبر داد؛

زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد آماده بهره برداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۰۱

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از افتتاح و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد خبر داد.

به گزارش ایلنا،  سید فرهاد ناصری نیا در بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کارگر بروجرد با بیان اینکه  باید در بحث  ورزش  کارگران با هدف نشاط و پویایی کارگران فعالیت های گسترده ای را انجام دهیم ، اظهار داشت : بهره‌برداری از اماکن و ظرفیت‌های این مجموعه‌ها ضمن بهره‌مندی «جامعه کار و تلاش» از خدمات، در راستای امید و نشاط به کارگران جامعه هدف استان مؤثر بوده و همچنین در نهایت به اشتغال و تولید استان نیز کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به تکمیل زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته همه مسئولین استانی، شهرستان و نماینده محترم مجلس مشکلات زیرساختی و تامین اعتبار این زمین حل شد و با تکمیل برخی جزئیات امیدوارم تا یک ماه آینده افتتاح و جامعه کار و تلاش این شهرستان بتوانند از این زمین فوتبال بهره لازم را ببرند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: مجموعه ورزشی کارگران بروجرد با مساحت 65 هزار متر مربع دارای استخر و سالن ورزشی  و دیگر امکانات فرهنگی و ورزشی است که جامعه کارگری و مردم این شهرستان از امکانات این مجموعه استفاده می‌کنند.

ناصری نیا به وجود 5 مجموعه ورزشی کارگری در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر پروژه ساخت استخر مجموعه ورزشی کارگران شهرستان های دورود و الیگودر که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد و تلاش می کنیم با همکاری و هماهنگی مسئولین اجرایی استان و وزارت متبوع در دیگر شهرستانهای استان نیز مجموعه ورزشی فرهنگی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز