خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار لرستان خبر داد؛

اضافه شدن دو دهک جدید به طرح تشویقی کالا برگ الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۲۶

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: دهک‌های چهار و پنج هم مشمول طرح جدید کالا برگ الکترونیک شدند.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز پنجشنبه - بیست سه شهریور ماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون سه دهک کم درآمد جامعه مشمول کالابرگ بودند و در طرح جدید دهک‌های چهارم و پنجم درآمدی هم مشمول کالابرگ الکترونیکی شده‌اند.

وی افزود: هر یک از افراد دهک‌های یک تا پنج درآمدی که به میزان ۲۰۰ هزار تومان از یارانه خود را از ۱۱ قلم کالای سبد معیشت شامل شیر خام، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت منجمد، برنج، حبوبات، ماکارانی و قند و شکر خریداری کنند، به میزان ۱۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف برای آن‌ها واریز می‌شود. به این معنا که سه دهک کم درآمدی از یارانه ۴۰۰ هزار تومانی خود و دو دهک ۴ و ۵ از یارانه ۳۰۰ هزار تومانی اگر به میزان ۲۰۰ هزار تومان خرید کنند، مشمول این طرح می‌شوند.

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۲۰ هزار تومان یارانه مضاعفی که برای مشمولان کالابرگ واریز می‌شود، هم باید صرف خرید اقلام همان سبد معیشتی شود.

ناصری نیا بیان کرد: تا کنون تعداد ۲ هزار و ۹۵۱ فروشگاه در لرستان به طرح کالا برگ الکترونیک پیوسته اند و تعداد ترمینال‌های فعال هم تا کنون ۳هزار و ۲۷۳مورد بوده است.

ناصری نیا افزود:تعداد تراکنش‌ها از ابتدای این طرح ۱۶۳ هزار  و اعتبار استفاده شده در این طرح ۸۹۱ میلیارد ریال بوده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: دهک‌های چهار و پنج هم مشمول طرح جدید کالا برگ الکترونیک شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز