خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان خبر داد؛

نصب بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تابلو و علائم ایمنی در راه‌های لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۲۵۷

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ عدد انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) در طول محورهای استان نصب شده است.

به گزارش ایلنا، مسعود امیری به عملکرد اداره ایمنی و حریم راه استان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف ایمن سازی راه‌های استان، ۲ هزار و ۱۶۵ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان خط کشی شده است.

وی افزود: در این مدت ۲ هزار و ۳۰۰عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، ۸۰ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۷ هزار و ۹۹۲ عدد چشم گربه‌ای، بیش از ۲هزار و ۶۳ عدد استوانه ایمنی، ۵۲۱عدد بشکه ایمنی، ۱۵۰ کیلومتر شیار لرزاننده و  هزار و ۹۷۰ عدد سرعتکاه در طول محورهای استان نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: نگهداری و بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

امیری به حفاظ های نصب شده در محورهای استان اشاره کرد، افزود: در راستای ایمنی راه ها نیز در این مدت بیش از ۲۵کیلومتر نیوجرسی ۴متری تهیه و نصب و هزار و ۶۵۵ عدد نیوجرسی آشکار سازی شده، همچنین بیش از ۱.۵ کیلومتر گاردریل در محورهای استان تهیه و نصب شده است.

وی با بیان اینکه ۸۲۸ پرونده در حوزه حریم راه در سال جاری بررسی شده است، گفت: از این تعداد  برای ۵۷۱ پرونده  مجوز صادر و با ۳۸۶ پرونده مخالفت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز