خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد؛

خط کشی بیش از یک هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۶۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: یک هزار و ۲۱۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی استان سال ۱۴۰۱ خط کشی شده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نصب ۱۰ هزار و ۲۴۶ عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی در محورهای استان اظهار داشت: در این مدت ۳۲۷ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، سه هزار و ۹۹۳ عدد چشم گربه ای، سه هزار و ۶۶۷ عدد استوانه ایمنی، ۶۴۷ عدد بشکه ایمنی و ۲ هزار و ۶۹۲ عدد سرعت کاه در طول محورهای استان نصب شده است.

وی افزود: ایجاد شیار لرزاننده به طول ۲۴۸ کیلومتر، جمع‌آوری و تعمیر گاردریل به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، آشکارسازی یک هزار و ۵۹۲ کیلومتر گاردریل، تهیه و نصب ۱۴ کیلومتر و آشکارسازی یک هزار و ۸۴۵ عدد نیوجرسی نیز بخش دیگری از عملکرد یک ساله استان در حوزه ایمنی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به احداث بیش از هشت کیلومتر روشنایی جدید و نگهداری و به روزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان ادامه داد: پارسال یک هزار و ۹۸۰ پرونده در حوزه صیانت از حریم راه های لرستان بررسی و یک هزار و ۳۰۹ فقره منجر به صدور مجوز شد و ۹۳۹ فقره مورد مخالفت قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز