خبرگزاری کار ایران

شهردار پیربازار با مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۵۴۴

شهردار پیربازار به جهت جا به جایی تاسیسات برق محور پیربازار به چوکام در جهت بهسازی و ایجاد بلوار در محدوده شهری این خیابان با مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی اکبر پورعلی شهردار پیربازار به جهت جابجایی تاسیسات برق محور پیربازار به چوکام در جهت بهسازی و ایجاد بلوار در محدوده شهری این خیابان با مهدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار پیربازار ضمن قدردانی از مساعدت‌های شرکت توزیع برق گیلان در جهت توجه به شهر تازه تاسیس پیربازار از وی خواست تا در جهت تسریع در آغاز پروژه بهسازی و ساماندهی محور پیربازار به چوکام (خیابان شهید قربانی نژاد) پروژه جابجایی تاسیسات برق این مسیر در محدوده شهری را با سرعت عمل جابجا نمایند که در همین راستا مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز دستور تسریع در اقدام را به مدیریت توریع برق شهرستان رشت صادر کرد.

پورعلی با بیان اینکه شهر پیربازار جدید التاسیس بوده و بالطبع کاستی ها زیادی در حوزه زیرساخت های شهری دارد افزود؛ حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی ذیربط در مدیریت شهری از این شهر، با تمدنی کُهن حق شهروندان شهیدپرور پیربازاری است.

شهردار پیربازار بیان داشت: وقتی سکونتگاهی روستایی که فاقد زیرساخت های لازم اعم از زیربنایی و روبنایی است به شهر تبدیل می‌شود فشارهای مضاعفی را بر مدیریت شهری جدید تحمیل می‌کند که رفع این کاستی‌ها و نواقص و البته ارتقاء آنها تا رسیدن به استانداردهای اولیه مورد نیاز شهری، نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان شهرستانی و استانی و نیز نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است که در این راستا نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به مجموعه مدیریت شهری و شهر پیربازار دارند.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه بهسازی محور پیربازار به چوکام در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان است، شهرداری پیربازار نیز در محدوده شهری با مشارکت در اجرای پروژه نسبت به ایجاد بلوار و روشنایی اقدام خواهد کرد.

پورعلی با اشاره به دو پروژه بهسازی محور رشت به پیربازار و همچنین ضیابر به پیربازار بیان داشت: به صورت همزمان پیگیری‌های اجرای این پروژه‌ها که به ترتیب مرتبط با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی استان می‌باشند نیر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و شهرداری به دنبال مشارکت در اجرای پروژه‌ها در راستای تسریع در روند عملیات اجرایی و بهره‌برداری از این دو پروژه اساسی و زیرساختی برای شهر پیربازار است.

شهردار پیربازار با مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان دیدار کرد

شهردار پیربازار با مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان دیدار کرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز