خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

۱۰۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت جاده‌های بروجرد اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۲۷

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد گفت: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت جاده‌های این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، محمد ایرانشاهی در نشست با خبرنگاران به عملکرد سه‌ماهه اول سال جاری اداره راهداری بروجرد اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی همکاران و در هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، ۶۱.۵ کیلومتر خط‌کشی راه‌های اصلی، سرویس و نگهداری ۲۸ کیلومتر روشنایی، سه دستگاه برج نوری، نصب و تعمیر ۱۵ چراغ هشداردهنده و نصب علائم ایمنی و هشداری به تعداد بیش از هزار عدد انجام شده است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های زیرگذر کشتارگاه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، پادگان مهندسی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، حذف دونقطه حادثه‌خیز در محورهای بروجرد - اراک، پیچ «دهکرد» با عملیات ۲۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، محور روستایی «گوشه محسن بن علی» با عملیات دو هزار مترمکعب خاک‌برداری و احداث خروج اضطراری به طول ۱۵۰ متر با عملیات سه هزار مترمکعب خاک‌برداری از دیگر فعالیت این اداره است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد تصریح کرد: انجام روکش آسفالت محورهای مواصلاتی به طول ۹ کیلومتر، لکه‌گیری هندسی ۹۲ هزار مترمربع و لکه‌گیری راه‌های ۴۰ روستا به مقدار ۳۰۰ تن جمعاً با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

ایرانشاهی بیان کرد: جمع‌آوری، تعمیر و مرمت گاردریل به طول یک کیلومتر، ایجاد شیار عرضی در ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی، احیا و ایجاد هره خاکی به طول ۵۰۰ متر از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد در سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ است.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۲.۵ کیلومتر زیر سازی راه‌های روستایی، ۴۰۰ کیلومتر تسطیح، رگلاژ و پاک‌سازی محورهای اصلی و روستایی، کیلومتر ریزش برداری در محورهای «آبسرده» و «ونایی»، آزادسازی حریم و جلوگیری از حفاری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز از دیگر عملکرد این اداره بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد عنوان کرد: در حوزه حمل‌ونقل و در تعامل با ادارات ستادی این حوزه، خدمات ایمنی در قالب طرح ارتقای ایمنی وانت‌بارها به ۶۵ وانت ملزومات ایمنی، ۷۵ مورد برخورد با متخلفین در حوزه حمل‌ونقل و ۴۹ مورد پاسخگویی به شکایات و همچنین در راستای کنترل ناوگان حمل‌ونقل عمومی گشت مشترک با پلیس‌راه ۳۹ مورد انجام شده است.

ایرانشاهی بیان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری راهداری شهرستان بروجرد، اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای روکش آسفالت همه راه‌های اصلی بروجرد که برای این شهرستان یک رکورد بسیار عالی در دولت سیزدهم محسوب می‌شود و همچنین اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای نصب ۱۰ کیلومتر نیوجرسی در محور حادثه‌خیز بروجرد - شترینان - ملایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز