خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

فعال شدن ۲۲۰ فروشگاه برای طرح کالابرگ الکترونیکی در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۴۵۴

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد از فعال شدن ۲۲۰ فروشگاه شهری و روستایی این شهرستان برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خبر داد .

به گزارش ایلنا ،  عبدالعلی گیوه کی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ،  در کالا برگ الکترونیکی سه صنف خواروبار، پروتئین و لبنیات مورد نظر است ، اظهار داشت: در طرح کالا برگ الکترونیکی ۱۱ قلم کالای اساسی وجود دارد که در آینده به ۳۲ قلم کالا خواهد رسید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در طرح کالا برگ الکترونیکی کد ملی سرپرست خانوار برای شارژ اعتبار استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت طرح کالا برگ الکترونیکی را برای هدفمند کردن یارانه ها فعال کرده است، اضافه کرد: حدود ۵۰۰ خانوار در شهرستان بروجرد از طرح استقبال کرده اند.

گیوکی ادامه داد: کالا برگ الکترونیکی معاش خانوار و نیازمندی‌های غذایی خانوار را تامین خواهد کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: دهک‌های ۱۰ گانه هر سه ماه یکبار تغییر می‌کند، چهار مورد در تغییر دهک‌های خانوار تاثیر دارد، تعداد افراد خانوار، تراکنش‌های مالی، اطلاعات خودرویی و املاک و حقوق و دستمزد و سود بانکی است.

گیوه کی افزود: تشویق و ترغیب مردم برای استفاده از کالا برگ الکترونیکی ضروری است، فروشگاه‌ها نیز باید اتصال به سیستم کالا برگ الکترونیکی سریع انجام دهند، محدودیتی برای فروشگاه‌ها وجود ندارد، کالاهایی که در طرح کالا برگ فروخته می‌شود از مالیات معاف هستند.

وی گفت: دهک های اول تا سوم که یارانه آنان ۴۰۰ هزار تومان است، اگر ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر خرید کنند ۸۰ هزار تومان نیز جایزه دریافت می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز