خبرگزاری کار ایران

ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز بازپروری و ترک اعتیاد لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۶۷۰

مدیرکل امور اجتماعی از ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز بازپروری و ترک اعتیاد استان خبر داد.

به گزارش ایلنا ، محمدکریم خورشیدوند، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت : به منظور گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه به‌ویژه در بین قشر آسیب‌ پذیر اجتماع، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان ضمن ارتباط با  گروه‌های جهادی مختلف، از جمله گروه جهادی رهروان شهدا اقدام به اهدای کتاب به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد در سطح شهر خرم‌آباد کرده است.

وی افزود :  در یک اقدام مشترک، با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بیش از ۶۰۰ جلد کتاب به ۷ مرکز بازپروری و ترک اعتیاد در خرم‌آباد اهدا شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه این کتاب‌ها با موضوعات مختلف تاریخی، مذهبی، رمان، خاطرات و دفاع مقدس بوده‌اند، عنوان کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ مطالعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنیم با ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز بازپروری و ترک اعتیاد و اجرای برنامه‌های مختلف با همکاری دستگاه‌های اجرایی این فعالیت‌ها ادامه داشته باشند.  

خورشیدوند افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده از چند مرکز بازپروری و ترک اعتیاد ضمن بررسی و احصاء مسائل و مشکلات آنها،  به صورت میدانی با مدیران مرتبط ارتباط برقرار و زمینه برطرف شدن برخی از این مشکلات را فراهم خواهیم کرد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز