خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت لرستان:

از روش‌های نوین کنترل آلودگی برای کارخانه سیمان دورود استفاده خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۷۵۴

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: کارخانه سیمان دورود از روش‌های نوین کنترل آلودگی استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایلنا ، بهمن جعفری در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان دورود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت سیمان دورود از بزرگترین تولیدکنندگان سیمان در کشور بوده که در میان مصرف کنندگان سیمان از شهرت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: این بازدید به منظور رفع آلودگی‌های کارخانه سیمان این شهرستان و همچنین پیگیری مسائل، مشکلات و موانع تولید دیگر واحدهای صنعتی دورود بود.

این مسئول اظهار کرد: در این بازدید مقرر شد مسئولین کارخانه سیمان دورود طی یک برنامه زمان‌بندی اولیه کوتاه مدت سه ماه و یک برنامه بلندمدت از روش‌های نوین کنترل آلودگی استفاده کنند.

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: از طرفی نیز در خصوص تغییر در موقعیت استخراج سنگ از معادن مربوطه و اصلاح پلکان و همچنین طرح توسعه واحد و همچنین مدیریت مصرف انرژی با حفظ میزان تولید مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

جعفری یادآور شد: واحدهای صنعتی که الزامات زیست محیطی را رعایت نکنند علاوه بر معرفی به مراجع قضایی، از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان واحد آلاینده شناخته می‌شوند و مشمول‌ جرایم آلودگی خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز