خبرگزاری کار ایران

آیا دوغ گازدار خانگی فاسد می شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸۲۶

از جمله نوشیدنیهای لبنی می توان به دوغ اشاره کرد، این ماده سرشار از کلسیم و منیزیم بوده که به حفظ سلامت استخوانها کمک می کند.

نوشیدنی که بتواند خستگی انسان را از جان به در برد یکی از آنها دوغ گازدار با عرق نعنا می باشد که برای خرید این کالا می توانید به روش گوناگون اعم از اینترنتی یا حضوری اقدام کنید.

دوغ از لحاظ پزشکی و طبی دارای طبعی سرد می باشد افرادی که در تابستان گرما زده می شوند و طبع بدنشان نیز گرم می باشد برای اینکه بتوانند این معضلات را حل نمایند می توانند از دوغ گاز دار استفاده نمایند.

مصرف دوغ گاز دار می تواند خستگی شما را از بین ببرد و تشنگی شما را برطرف نماید بنابراین اگر در فصل تابستان در بیرون از محیط هستید مصرف یک بطری دوغ گاز دار بجای نوشابه یا دلستر یا سایر نوشیدنی شیرین به شما پیشنهاد می کنیم.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

آشامیدن دوغ باعث می گردد تا سیستم گوارش شما بهتر عمل کرده و غذا را بهتر هضم کنید همچنین عملکرد معده و روده شما را بهبود می بخشد و باعث می شود مواد غذایی انرژی آن به طور کامل جذب گردد.

همه میکروبها برای بدن ضرر دارد ولی برخی از آنها برای بدن مفید می باشند و به نوعی میکروب خوراکی هستند مثل پروبیوتیک که میکروبی خوراکی است که در دوغ وجود دارد و برای هضم غذا عالی می باشد.

 

قیمت دوغ گازدار

نوشیدنیهای زیادی وجود دارد از انواع شربت سن ایچ گرفته تا آبمیوه و غیره اما نوشیدنی گازدار می تواند طعم و مزه بسیار خوبی داشته باشد که به عنوان نمونه دوغ گازدار یکی از این موارد است که قیمت خوبی نیز دارد.

دوغ گازدار علاوه بر اینکه خواص خوبی دارد در بین مردم نیز طرفدارن زیادی دارد و بسیار محبوب می باشد.

اما خواص دوغ چیست و آیا این نوشیدنی برای بدن ضرر هم دارد یا خیر برای دریافت پاسخ این سوالات تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

دوغ حاوی مواد معدنی بسیاری است که به لحاظ اینکه از شیر طبیعی گاو درست شده است تقریبا خواصی مشابه خواص شیر دارد یعنی داری کلسیم می باشد گوگرد و ویتامین ب و دی دارد و فسفر و پروتئین آن برای سلامتی بدن مفید می باشد.

آیا دوغ گازدار خانگی فاسد می شود؟

باید به این نکته اشاره کنیم که عوامل متعددی در قیمت دوغ گاز دار نقش دارند.

همان طور که می دانید کلسیم برای سلامتی دندان و مستحکم کردن آن بسیار مفید می باشد همچنین از کلسیم برای جلوگیری از پوکی استخوان نیز یاد می شود و می تواند باعث تقویت و محکم کردن اسکلت بندی بدن شود.

بنابراین این نوشیدنی را می توانید هر روز مصرف نمایید و گزینه بسیار خوبی در برابر مصرف نوشابه است زیرا نوشابه به دلیل قند بسیار بالایی که دارد برای اکثر افراد مناسب نمی باشد مخصوصا کسانی که دیابت دارند ولی مصرف دوغ به افراد دیابتی نه تنها منع نمی شود بلکه فواید خوبی نیز برای آنان به همراه خواهد داشت.

 

دوغ محلی گازدار

مهم ترین و البته دلیل محبوبیت و پرفروش بودن دوغهای محلی داشتن تنوع در طعم سبزیجات خشک و البته گاز دار بودن و بدون گاز بودن است، دوغهای محلی چون به صورت طبیعی ساخته می شوند و روش تولیدشان همانند روش سنتی می باشد بسیار خوش طعم تر بوده و همچنین مفید تر برای سلامتی، اگر هنوز دوغ محلی را امتحان نکردید که بعید است حتما از دوغ محلی گازدار بنوشید و طعم و اعجاز آن بر سلامتی را مشاهده نمایید.

آیا دوغ گازدار خانگی فاسد می شود؟

برای اغلب افراد پیش آمده است گه گرمازده یا دچار مسمومیت اندک غذایی شده باشند، در این صورت نوشیدن یک لیوان یا دو دوغ محلی گازدار سرد می تواند مشکلشان را برطرف نماید، چرا که دوغ گازدار به علت گاز دار بودن همانند نوشابه عمل می کند و چون از خانواده لبنیات می باشد بسیار بهتر از نوشابه است.

دوغ گاز دار محلی از ماست ترش تهیه می شود، و ترش بودن ماست علت گاز دار شدن دوغ محلی می باشد به همین جهت است که دوغ محلی گاز کمی طعم ترش می دهد، ولی در کارخانجات بزرگ تولید دوغ محلی گازدار علاوه بر استفاده از ماست ترش از ساز و کارهای دیگری نیز استفاده می کنند، چرا که در این کارخانجات تولید دوغ محلی باید روزانه مقدار زیادی دوغ محلی گازدار تولید و به بازار عرضه شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز