خبرگزاری کار ایران

در کمترین زمان ممکن؛

تعمیرات غیرمترقبه واحد ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه شهید رجایی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۳۳۵

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی گفت: با تلاش متخصصان نیروگاه شهید رجایی، واحد شماره یک بخاری به ظرفیت 250 مگاوات در کوتاه‌ترین زمان ممکن دوباره به شبکه سراسری پیوست.

به گزارش ایلنا، حبیب شریفی در خصوص بازگشت دوباره واحدشماره یک نیروگاه شهید رجایی گفت: واحد شماره یک بخاری این نیروگاه به ظرفیت 250 مگاوات که به دلیل آسیب وارده به یکی از لوله‌های مسیر بخار ری هیت، به طور اضطراری از مدار تولید برق خارج شده بود، پس از رفع اشکال از سوی متخصصان حوزه تعمیرات، در کمترین زمان ممکن به شبکه سراسری بازگشت.

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی افزود: پس از خروج واحد از شبکه تولید، متخصصان تعمیرات با وجود دمای بالا در محل، برای دستیابی به لوله آسیب دیده، نسبت به داربست بندی، برش کاری دیواره بویلر و برداشتن عایق‌ها اقدام کردند.

وی بیان کرد: برای کاهش زمان تعمیرات این واحد، همزمان و به صورت موازی، اقدام به خم کاری لوله جدید در کارگاه شد و در نهایت با انجام عملیات برش کاری و جوش کاری، لوله جدید جایگزین لوله آسیب دیده شد و با نصب ورق‌های بویلر، این واحد برای راه اندازی دوباره تحویل امور بهره‌برداری شد.

وی افزود: با بازگشت دوباره واحد شماره یک بخاری نیروگاه شهیدرجایی، 250 مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق شد تا کمترین خللی در تامین انرژی الکتریکی پایدار و مطمئن برای خدمت رسانی به مصرف کنندگان ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز