خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

تولید نزدیک به 11 میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۴۰

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: در سال جاری نزدیک به 11 میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص از سوی واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهیدرجایی قزوین، تولید و وارد شبکه سراسری شده است.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل موتابها گفت: از ابتدای امسال تاکنون 10 میلیارد و 733 میلیون و 746 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین افزود: از این میزان انرژی، 5 میلیارد و 124 میلیون و 190 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و 5 میلیارد و 609 میلیون و 556 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای250 مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

وی تصریح کرد: در بهمن امسال نیز 772 میلیون و 612  هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

وی ادامه داد: از این میزان تولید میزان 328 میلیون و 674 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و 443 میلیون و 938 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.

این مسئول یادآور شد: نیروگاه شهیدرجایی قزوین با تولید بیش از ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در سال، دومین تولیدکننده بزرگ کشور در تولید برق به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز