خبرگزاری کار ایران

پایان تعمیرات واحد شماره چهار بخاری نیروگاه شهید رجایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۳۲۵

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی قزوین گفت: واحد شماره چهار بخاری پس از پایان تعمیرات بازدید دوره‌ای، دوباره به شبکه سراسری تولید برق کشور پیوست.

به گزارش ایلنا، حبیب شریفی در تشریح جزئیات این خبر افزود: واحد ۲۵۰ مگاواتی شماره چهار بخاری این نیروگاه که در اسفند ماه ۱۴۰۰ برای انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای و به منظور بالا بردن سطح آمادگی تولید برق در فصل تابستان از مدار تولید برق خارج شده بود، پس از ۲۵ روز تلاش بی وقفه به دست متخصصان تعمیرات نیروگاه وارد مدار تولید شد.

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی قزوین افزود: بازدید دوره‌ای از بخش‌های مختلف از جمله فن‌ها و الکتروموتورهای ۶.۶ کیلو ولت، مشعل‌ها، لوله‌های فشار بالا، فیلترها، تجهیزات فید پمپ‌ها، دمونتاژ، مونتاژ و تست والوهای بای پاس بخشی از فعالیت‌های تعمیراتی متخصصان امور مکانیک بوده است.

وی اضافه کرد: در این دوره از تعمیرات، فعالیت‌های امور ابزار دقیق از سوی متخصصان امور تعمیرات ابزار دقیق و تست کلیه تجهیزات الکتریکی از سوی متخصصان الکتریک نیروگاه به انجام رسید.

شریفی گفت: نیروگاه ۲۰۴۲ مگاواتی شهید رجایی قزوین متشکل از ۱۳ واحد بخاری و گازی با تولید بیش از ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در سال، حدود پنج درصد برق کشور را تامین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز