خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

عرضه گوشت قرمز گرم در سطح بازار استان/ کمبودی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۶۶۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از عرضه گسترده گوشت گرم همراه با نظارت دقیق و منظم در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  سید عماد شاهرخی مصادف در بازدید و‌ نظارت از مراکز و فروشگاه‌های عرضه کننده گوشت قرمز، گفت: هیچ گونه کمبودی از لحاظ گوشت قرمز در استان وجود ندارد و مراکز و فروشگاههای عرضه کننده همگی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: عرضه گوشت قرمز در  استان ساماندهی شده و تحت نظارت کامل انجام می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد:  هدف از این اقدام، تنظیم بازار و کمک به اقتصاد خانوار برای تامین سبد پروتئینی با توجه به افزایشی بودن قیمت گوشت گرم گوسفند و گوساله در کشور و نیز در استان لرستان است.

شاهرخی گفت: قیمت هر کیلو گوشت دام سنگین در سطح بازار با توجه به سن و کیفیت گوشت دام کشتاری بین 200تا 220 هزار تومان  است.

وی افزود: همچنین قیمت هر کیلو گوشت دام سبک نیز  در سطح بازار با توجه به سن و کیفیت گوشت دام کشتاری بین 220 تا 240 هزار تومان  است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: در راستای عرضه و توزیع گوشت قرمز منجمد نیز هیچگونه کمبودی وجود ندارد و تا زمان اشباع بازار و تامین نیاز مردم به طور گسترده در سطح استان توزیع صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز