خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری مطرح کرد؛

ضرورت ساماندهی خدمات به روستاهای لرستان با هدف تسریع در پیشرفت پروژه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۳۵۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از انسجام بخشی خدمات رسانی به روستاها با هدف تسریع در امور و پیشرفت پروژه ها خبر داد.

️به گزارش ایلنا ، سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح انسجام بخشی خدمات رسانی به روستاهای استان در جمع خبرنگران ، اظهار کرد : موضوع انسجام بخشی خدمات به روستاها در قالب طرحی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری به اجرا درخواهد آمد که کلیت آن هدفمند شدن ارائه خدمات به روستاهاست.

وی افزود: در همین راستا یک رابطه توام با هماهنگی و همکاری بین دستگاه های اجرایی فعال در حوزه زیرساخت ها و ارائه دهندگان تسهیلات برقرار شده است که ماحصل آن پیشرفت پروژه ها و ایجاد اشتغال خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتضادی استانداری لرستان گفت : به منظور اجرای این طرح در مناطق روستایی، بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز به عنوان منطقه پایلوت انتخاب و در جلسه امروز هماهنگی لازم برای انجام اقدامات صورت پذیرفت.

ابراهیمی تصریح کرد: اجرای طرح انسجام بخشی در دو بخش قابل پیگیری بوده و لازم است که دستگاههای اجرایی فعال در زمینه های اقتصادی و عمرانی استان به منظور پرهیز از موازی کاری و همچنین یکسان سازی خدمات، تحت نظر یکی از معاونت های عمرانی یا اقتصادی خدمات را ارائه دهند.

وی یادآور شد: با حضور مدیران دستگاه های اجرایی علاوه بر مشخص شدن وظایف اعضاء، تصمیمات لازم در زمینه آغاز اقدامات در منطقه زز و ماهرو اتخاذ شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز