خبرگزاری کار ایران

بنیاد مسکن تربت‌حیدریه بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع آسفالت انجام داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۱۷۸

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: در راستای خدمت رسانی به نقاط محروم و روستایی ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت در روستاهای سرهنگ، ده پایین، منظر و جوادیه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر کوهسرخی در آیین بهره‌برداری از پروژه های روستایی این بنیاد که به صورت نمادین در روستای ده پایین از بخش مرکزی تربت حیدریه انجام شد، افزود: برای تحقق این خدمات سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به همراه ۱۶۷ تن قیر توسط بنیاد مسکن و با مشارکت دهیاری تامین شده‌ است.

وی گفت: همچنین از ابتدای امسال برای احداث مسکن روستایی مبلغ ۴۱ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال تسهیلات و ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شد.

مدیر بنیاد مسکن تربت‌حیدریه افزود: امسال همچنین تسهیلات مسکن روستایی به ازای هر واحد مبلغ یک میلیارد ریال با سود سهم متقاضی ۵ درصد و دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی ۲۰ ساله در حال پرداخت است که تاکنون ۲۴۰ فقره به شهرستان اختصاص یافته و تعداد ۷۹ فقره به بانک‌های عامل معرفی و تا پایان سال جاری به حدود ۶۰۰ فقره افزایش خواهد یافت.

کوهسرخی بیان داشت: با توجه به تعیین سهمیه، ۴۵۰ جلد سند مالکیت سال جاری برای این شهرستان، از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۰ جلد سند مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان صادر و تحویل متقاضیان شده‌ است.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای تامین زمین برای احداث مسکن در روستاها، تعداد ۱۶ قطعه به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

کوهسرخی در خصوص اجرای طرح هادی نیز گفت: فاز نخست اجرای سنگ فرش معابر روستای ملی ابریشم بسک با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز