خبرگزاری کار ایران

ساختمان جدید کمیته امداد شهر گوراب زرمیخ افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۷۸

زمین برای احداثساختمان اداری گوراب زرمیخ از سوی پدر شهید خدا‌شناس به متراژ ۱۰۰۰م‌تر مربع به کمیته امداد اهداء شده است و ساخت این اداره از هفته دولت سال گذشته آغاز و پس از یکسال به بهره برداری رسید.

به مناسبت هفته دولت ساختمان جدید کمیته امداد شهر گوراب زرمیخ با حضور مسئولین کمیته امداد گیلان و شهرستان صومعه سرا، امام جمعه، فرماندار، بخشدار و جمعی از روحانیون گورابزرمیخ در این شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از صومعه سرا، مدیرکل کمیته امداد گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت گفت: این ایام یادآور خاطرات تلخ و شیرین در تاریخ انقلاب اسلامی است که یکی از این خاطرات تلخ، شهادت شهیدان رجائی و باهنر دوتن از خدمتگذاران صادق و خدوم است که به دلیل داشتن روحیه مردم دوستی، منافقان در صدد به شهادت رساندن آنان برآمدند.

حسین علی محمدی در ادامه با بیان اینکه ما امروز بر سر سفره ولایت نشسته‌ایم، تاکید کرد: همه ما باید موفقیت، آرامش و آسایش جامعه را مدیون خون شهداء بدانیم و با تلاش و خدمت رسانی صادقانه اینجان فشانی‌ها را پاس بداریم.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقشار محروم جامعه افزود: امسال هفته دولت با شعار نوید بخش آرامش و امید آغاز شده است و انتظار می‌رود این آرامش و امید در سایه عملکرد خوب امدادگران و همت همه مسئولین تحقق پیدا کند زیرا تکلیف ماست که بدانیم چطور عمل کنیم تا آرامش و امید وارد زندگی اقشار محروم جامعه شود.

در ادامه این مراسم، مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد گیلان نیز گفت: زمین برای احداثساختمان اداری گوراب زرمیخ از سوی پدر شهید خدا‌شناس به متراژ ۱۰۰۰م‌تر مربع به کمیته امداد اهداء شده است و ساخت این اداره از هفته دولت سال گذشته آغاز و پس از یکسال به بهره برداری رسید.

فلاحتی با بیان اینکه برای ساخت این ساختمان اداری با زیر بناء ۴۰۰ متر مربع مبلغ ۶ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: طی ۵ سال گذشته برای ۵ هزار و ۴۵۲ مسکن در طرح بهسازی مسکن مددجویان روستایی مبلغ ۷۰۷ میلیارد و ۸۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و هزار و ۴۶۱ مورد کمک به ساخت و خرید مسکن مددجویان شهری مبلغ ۶۰ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز